בן 7 חודשים - מוצקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 7 חודשים - מוצקים
    חן
    23/04/2018

    בני בן 7 חודשים החל לאכול מוצקים קצת באיחור (בגללי, לא התפניתי לזה...) והחל בטעימות רק לפני שבועיים בערך.
    עד אז אכל 4 בקבוקי סימילאק ביום - 210 מ"ל כל אחד.
    היום אני מחליפה לו בקבוק אחד במנה ירקות (בלי עוף או בשר) או פירות טחונים.
    לפעמים לא מסתדר לי והוא ממשיך לאכול 4 בקבוקים ביום בלי שום ארוחה מוצקת.

    1. האם זה בעייתי שאני לא מקפידה על ארוחת מוצקים יום ביומו ובגילו ישנם עדיין ימים בהם הוא אוכל רק סימיליאק?

    2. יש לי בעיה עם הפירות-
    נראה שהוא ממש לא אוהב. ניסינו עד כה -אגס, תפוח, תמר, מלון - גם מעורבבים וגם בנפרד והוא אוכל, אבל נראה לי שהוא אוכל רק מרעב ולא כי באמת טעים לו
    הוא כן פותח פה אבל עושה פרצופים ועולה לו רפלקס הקאה.
    ישנם רגעים שנראה לי שהוא ממש סובל!
    אפשר לוותר על פירות?
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 7 חודשים - מוצקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת מוצקים אצל בן 7 ח'

    תרצה שני
    06/06/2018

    בגיל 7 חודשים אנחנו מעוניינים לייצר ארוחת מוצקים אחת לפחות. לכן אני כן ממליצה לייצר זמן לארוחה זו ולהתארגן בהתאם.
    לגבי הפירות נסו לתת את הפרי שקל ללעיסה ורך כאוכל אצבעות. למשל בננה, אבטיח ומלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו