מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אירסה מול טרסיבה בNSCLC קו שניגל28/10/2010
שלום רב,
רציתי לדעת מה ההבדלים בין שתי התרופות ומהם השיקולים להעדיף האחת על אחרת. האם נכון שאירסה מתאימה יותר למחלה בה יש מעורבות רבה של בלוטות לימפה? ויש לה תופעות לוואי פחותות יותר?
תודה מראש על התייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אירסה מול טרסיבה בNSCLC קו שני - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד31/10/2010אין עבודה המשווה את שתי התרופות זה מול זה.
סה"כ הן עובדות באותו מנגנון ואין העדפה של אחת מול השנייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרני28/10/2010
לבני בן ה-22 כאב בחזה. הוא עבר סדרת בדיקות ואשפוז ונאמר לו כי הוא סובל מטמת בריאה. הומלץ לו לעבור ניתוח משום שהטמת חזר פעמיים בוודאות. חשוב לציין כי בני הוא גבוה רזה ומעשן- כיום הפסיק לעשן.
שאלתי היא האם יש סיכוי שכיס האויר בגלל כלב שעיר בבית?
האם יתכן שזה קשור לאיזור מגורים שכן כאשר גרנו בדרום הארץ לא היו לו בעיות מסוג זה?
ולבסוף האם אכן אין מנוס מניתוח- מה גם שלא ברור לנו בדיוק מה עושים בניתוח?
תודה על התייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד31/10/2010זהו פורום של סרטן ריאה בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לד"ר נחושתןקטיה19/10/2010
?
נאלמת ונעלמת. האמת שגם כך וגם כך, אבי לא יחזור. אך תהיתי מדוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לד"ר נחושתן - תגובה
פרופ' חובב נחושתן20/10/2010לקטיה
אולי פספסתי אי מייל אחד
אני בפיגור באי מיילים וגם לי היו עסקי הורים בביהח
אבל בהחלט לא נאלמתי ואשמח להשאר בקשר
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתגובה
קטיה21/10/2010התעצבתי לשמוע לגבי עיניני הורים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יעילותה של ארסיה ?גדעון19/10/2010
אצל אשתי בת 74 התגלה סרטן ריאה היא קיבלה 4 עירויים של ALIMTA+CARBOPLATIN במשך מספר חודשים, לאחריהם אובחן בCT קיטון בגידול . לאחר 4 טיפולים נוספים אובחנה יציבות בגידול והגדלה בכמות נוזל פלאורלי . הוחלט להפסיק עם ALUMTA ולהמשיך טיפול ב - IRESIA מ"ג 250
הבנתי מפרסומים שונים, ש-T.IRESIAיעילה בתחילת הטיפול במחלה,לאחר גילויה .
שאלתי היא: האם הטיפול בה עשוי להיות יעיל באותה מידה גם בנסיבות שהצבעתי עליהן ?
אודה על תשובתך המלומדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה יעילותה של ארסיה ? - תגובה
פרופ' חובב נחושתן20/10/2010אם יש לה מוטציה ב EGFR
הרי יש לאירסה סיכוי גם בקו שני
ללא מוטציה כזו ( איני יודע אם עברה ביררור הסיכוי לה גבוה יותר אצל נשים לא מעשנות)
הסיכוי לתגוה הוא קטן יותר אבל לאחרונה התבצע מחקר השוואתי בקו שני שטען כי בקו שני לאחר כשלון קו ראשון אירסה יעילה באופן דומה לכמוטראפיות
רצוי שרופא מטפל יתרשם מהחולה סוג הפתולוגיה ומצבה להחליט על סוג הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גג אסבסט ליד חלוניאלי19/10/2010
שלום רב,
עברתי לבית קרקע ישן, ומחוץ לחלוני, הפונה לחצר השכנים, במרחק 10 מ' יש גג אסבסט שבחלקו שבור.
אני חדש באיזור ושאלתי: האם לטרוח ולנסות לבקש מהשכנים להסיר את הגג? האם זה עד כדי כך מסוכן ואם כן, האם ישנה איזו תקנה המחייבת בעלי גגות אסבסט שבורים להסיר את המפגע?
מודה מראש על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גג אסבסט ליד חלוני - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד19/10/2010נא להתיעץ עם רופא תעסוקתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזלטומיה-סרטן ריאותרן16/10/2010
אבי קיבל שני סבבים של טיפול כימותרפי לאחר מכן השתתף במחקר בביה'ח מאיר ונמצא שהתרופה לא התאימה לו או שקיבל פלצבו איננו יודעים .
אני מבקש המלצה על תרופות מומלצות שאפילו לא נמצאות בסל הבריאות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מזלטומיה-סרטן ריאות - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד17/10/2010קבלת אינפורמציה בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בינתיים עשיתי בדיקה חוזרתנסי מע04/10/2010
בבדיקה שערכתי בבית חולים נהריה מחלקת דימות נאמר: ריאות קשריות ריאה שמאלית :4 מ"מ בבסיס, סגמנט עליון ובסמוך לסדק של lll . קשרית 7 מ"מ בבסיס של rll מעל הסרעפת. קשרית זעירה ב- rul rml.
פלוירה לא הודגמה פתולוגיה.
דופן בית החזה: תקין. לא הודגמו בלוטות מוגדלות בבתי השחי.
מעבר חזה בטן: לא הודגמה פתולוגיה.
מה זה אומר האם המצב קשה???????????.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך לגשת לרופא
פרופ' חובב נחושתן04/10/2010צריך לגשת לרופא רצוי רופא ראות שיעבור בדקדקנות על הממצאים ויחליט
מה לעשות
האם יש צורך ואפשרות לבצע ביופסיה
האם יש רק להמשיך מעקב
וכו
בהצלחה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בינתיים עשיתי בדיקה חוזרת - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד05/10/2010קשרית בסיטי עדין לא אומר מה האבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בינתיים עשיתי בדיקה חוזרת - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד13/10/2010ממצאים הדרורשים המשך מעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בינתיים עשיתי בדיקה חוזרת - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד13/10/2010קשרית זה לא אבחנה אלא תיאור רנטגני בלבד. לפנות לרופא ריאה להמשך מעקב ואו בירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום חזהחגית03/10/2010
בצילום חזה שעשתה אמי (בת 72) עקב נפיחות בגוף ולא ממזון.
כתוב: "מספר צללים פסיים עדינים בגובה שער ריאה שמאל".
מה המשמעות של הכתוב ??? תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד04/10/2010הפורום הזה אינו דן בממצאים רנטגנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ראות..? מה ניתן לעשותאופיר03/10/2010
שלום לך אבי מאושפז בטיפול נימרץ מיזה 3 שבועות בבית החולים רוטשילד בחיפה ואובחן כחולה בסרטן ראות לאחר.... שאושפז בעיקבות טפוראל ארטריטיס ליפני 3 חודשים מתן סטרואידים היחלשות ברגליים וסחרחורות 60 מג פרדניזון ליום קושי בנשימה אישפוז בשנית מהנשמה בסיפאפ להנשמה בהרדמה כשל כלייתי דיאליזה איבחון בדלקת ראות והשערה של חיידק אלים שפגע וזיהם את הראות ירידה דרסטית בלחץ הדם וליפני שבוע מלקיחת כיח ראות היסלוגייה אובחן בתאים סרטניים מהסוג הקטלני בראות וגידול בילתי ניראה אבי מונשם בים 80 אחוז ל50 אחוז חמצן דרך הגרון? מה עושים? יש אפשרות להזמנה פרטית שלך או של מומחה טוב אחר? אשמח למענה מהיר מימך כי מצבו בכי רע מאוד... בתודה הבן אבי בן 80 לא עישן 30 שנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד03/10/2010יש להתיעץ עם אונקולוג מחיפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרורה במוח (דחוף!)גלינה01/10/2010
לאבא שלי בן 78 סובל מ non small cell carcinoma OF LUNG
בפט סיטי אחרון של הראש עלה חשד על ממצא בראש.
ב CT ראש נמצאה:
"מוקד היפודנסי עם האדרה היקפית קלה פרונטלי אחרי תחתון מימין עם בצקת סביבו, חשוד למשני."
עד כמה מצבו חמור והאם ניתן לטיפול?
אין סימנים קליניים.
כמו כן הוא לאחר טיפול קרינתי וכימותרפיה מלפני חודשיים, לאחר הטיפול הגידול בריאה נקטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד03/10/2010יש לבצע mri מח בשאלה האם גרורה בודדת או יותר וטיפול בהתאם. פרוגנוזה לדון עם האונקולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףףףויקי29/09/2010
בוקר טוב רציתי לדעת מה הפירוש של הסי.טי ריאות:כתוב שקישורית הריאות גדלה ויש להיות במעקב מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד29/09/2010קשרית שגדלה יש לברר- רופא ריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה בעצם?
ויקי29/09/2010מה זה בעצם קשרית ריאה זה מסוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד29/09/2010זה תאור רנטגני של ממצא קטן בצורת קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צפצופים בזמן נשימה ושיעולעדי27/09/2010
שלום,
אני בת 21 מעשנת כ8 שנים.
אני סובלת מצפצוף בזמן נשימה, שיעול יבש, כאבי ראש לפרקים קצרים ותשישות.
לפני חצי שנה אובחן לי ברונכיטיס וניתנה לי אנטיביוטיקה.
לאחר חודשיים שוב החלו צפצופים ושוב הרופא אבחן זאת כברונכיטיס,והפנה אותי למיון,
במיון עשו לי צילום ריאות וטענו שהכל תקין,נטלתי אנטיביוטיקה וקיבלתי משאף אבקה, הצפצוף פסק למשך חודשיים וכעת שוב חזר.
האם קיימת בדיקה שתוכל לאבחן במה מדובר(ואיך קוראים לבדיקה בדיוק ואיפה עושים אותה. ואם ידוע האם אפשר לקבל אותה במסגרת הצבא)?
התקיפות שזה חוזר זה פעם בחודשיים.
אני כרגע מעדיפה לא לקחת אנטיביוטיקה ומנסה לטפל בעיקר בחימום מעל איזור הריאות כדורים נגד שיעול בשם-רקוד ומשאף אבקה.
אודה לעזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד27/09/2010זה פורום סרטן ריאות.
נא לפנות לרופא ריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר גוטפריד היקרהיפעת20/09/2010
חשבתי עלייך היום כשנסעתי בדרך חזרה הביתה במסלול שיוסי ואני היינו עושים...
רוצה לאחל לך שנה טובה, בריאה, מאושרת ושמחה ושרק יהיה לך טוב... את אחת ויחידה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד26/09/2010רב תודות,שנה נפלאה לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא עזרתכם בהבנת תוצאות CTחברה מודאגת18/09/2010
שלום למנהלי הפורום, העושים מלאכת קודש.
אצל חברתי, בת 62, התגלה גידול בריאה.
תוצאת הביופסיה: קרצינומה (pprly differentiated).
צילום CT: צילום מבנה מעוגל בסיגמנט קדמי של RLL גדל לעומת צילום חזה 5/09, הממצא יכול להתאים לתהליך תופס מקום משני ללבלב? ראשוני?
תפליט פליאורלי משמאל - ממצא חדש.
אונה עליונה 5 ס"מ מתמזג עם פלאורה קורטליץ באספקט חיצוני עם פרקרד ואספקט פנימי.
הודגמו קישוריות לימפה 1.5 ס"מ.
צל הלב אינו מוגדל במעבדה ללא לויקו. א.ק.ג קצר סינוס Q ב-3 -V1
טרופונין שלילי.
כניסת אוויר מופחתת מימין.
פלורלי בסיטולוגיה לנוזל תאי מזוטל תגובתיים. עדיין ללא תשובת PCR
אקו לב ללא תפליט קרדיאלי
בלוטת התריס מוגדלת 1.8 ס"מ
אין לראות PE
תהליך תופס מקום ב-RUL
בשבוע הבא יבוצא PET CT.
מה משמעות המצב?
תודה מראש על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT
פרופ' חובב נחושתן18/09/2010בגדול נראה כי יש כאן גידול ראתי שיתכן ושלח כבר שלוחות לאיזור נוסף בראות
נמתין לPET כדי לדעת אם יש גרורות מחוץ לראה או חשד למקור אחר
יש כאן מספר נקודות שכדאי לחשוב עליהן כבר עכשיו לפחות לדעתי
1) באבחנה כזו אני מקפיד לבצע סי טי ראש לוודא שאין התפשטות למח . פט סי טי לא מכסה איזור
זה
2)כדאי לחשוב על בדיקת EGFR יש צורך בהוצאת טפסים מיוחדים ושליחתם לקופת חולים
צריך לדבר על כך בהקדם עם רופא מטפל - הסיכוי שהבדיקה חשובה יורד אם חברתך היתה מעשנת
3) אני מבצע לכל החולים בדיקות סמני גידול שעוזרים למעקב אחר המחלה
בהצלחה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תץגובה
ד''ר מיה גוטפריד19/09/2010יש לחכות לפאט סיטי ואז לראות אונקולוג ולדון על מצב המחלה ואפשריות הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגיעו תוצאות פט סי-טי, אנא עזרתכם
חברה מודאגת22/09/2010שלום למנהלי הפורום,
בהמשך לשאלה הקודמת, להלן תוצאות פט סי-טי:
קיימת קליטהפתולוגית ניכרת בגוש במימדים של 3.8X3.3 ס"מ בריאה הימנית העליונה פאראמדיאסטינאלי עם תמט בהיקפו, ממצא שיכול להתאים לתהליך שאתי , קרוב לודאי ראשוני . לא זוהה פיזור גרורתי בריאה שהוא בתחום רזולוציית שיטת הפט. אין גם עדות למחלה שאתית מחוץ לבית החזה בכבד בטחול באדרנלין ובשלד ובתחנות נודליות מעל ומתחת לסרעפת. הגדלה של האונה השמאלית, של בלוטת התריס עם מירקם אתרוגני והסתיידויות ללא קליטת יתר של FDG . לסיכום קליטה פתולוגית של FDG בגוש שאתי בריאה הימנית העליונה ללא עדות לפיזור גרורתי בתחום רזולוציית שיטת הפט.
מהי חוות דעתכם על המצב והמלצתכם להמשך הטיפול.
תודה מראש על עזרתכם החשובה.
חברה מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות PET
פרופ' חובב נחושתן23/09/2010אם אין תאים ממאירים בנוזל פלויראלי
אולי אפשר ללכת לניתוח
צריך הערכת רופא בקשר לכך בהקדם
כמו כן כאמור אני מבצע CT ראש לפני המשך טיפול
בהצלחה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליאת15/09/2010
שלום,
רציתי לשאול האם בבית-חולים רמב"ם מבוצעים ניתוחים להסרת גידול בריאה בשיטה מקרוסקופית ללא שבירת צלעות ופתיחת בית החזה.
אם כן , מה הקריטריונים מבחינת הגידול ובכלל?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נא לשאול ברמבם
פרופ' חובב נחושתן16/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
