מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה חשובה מאוד בבקשה.מאיר31/03/2010
אדם שעבר הקרנות 35 טיפולים. האם הוא יכול לאכול אחרי ההקרנות הכל???????
כלומר 4 ביצים ביום? הכל הכל שומן כולסטרולר . מיותר לציין כי במהלך הטיפולים הוא לא אכל כמעט כלום. כי אין טעם. הרופאים אמרו לו תאכל הכל. לי זה לא מתיישב טוב. הגוף ריק אין מע. חיסונית. ואתה מכניס את כל הזבל של העולם לגוף שלך- והרופאים אומרים לו תאכל מה שבא לך.
לא מתיישב לי!!!!!!!!!!!!!!!1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאכול הכל
פרופ' חובב נחושתן03/04/2010לאחר ההקרנות לעיתים קרובות אנשים נמצאים במצב די קשה של תת תזונה
בביצים יש חוץ מכולסטרול ) שנמוך מאד אצל רבים לאחר הקרנה
הרבה חלבון ולכן הרופאים המליצו שלזמן קצר ניתן לאכול ביצים על מנת להעלות רמות חלבון
מובן שלאחר זמן מה יפסיקו טיפול זה
ישנן גם אבקות חלבון אבל הן הרבה פחות טעימות לחלק מהחולים
לאור זאת חשוב לדבר עם הרופאים
יש לצין כי מצב תזונתי ירוד אכן פוגע גם במערכת החיסון
כולסטרול גבוה בעל פחות השפעה על מערכת החיסון ולכן
שיפור תזונתי חשוב ביותר
ניתן גם להתייעץ עם תזונאית לגבי דיאטות עשירות בחלבון שחזוב מאד לשפר את המצב התזונתי
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערשירלי31/03/2010
שלום ברצוני לדעת כמה זמן לאחר הפסקת טיפול כימוטרפי השיער חוזר לצמוח ? משה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער
פרופ' חובב נחושתן31/03/2010בדכ תוך מספר שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלטרובין (טרסיבה)שירלי31/03/2010
שלום ברצוני לדעת באלו תכשירים ניתן להשתמש כדי להקל על פצעים בעור/או בפה בזמן נטילת התרופה? והאם יש צורך במנוחה בזמן נטילת הכדור? תודה לילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרסיבה
פרופ' חובב נחושתן31/03/2010רפא אונקולוג מספיק בדכ לעזרה בטיפול בפצעים
מינוציקלין - אנטיביוטיקה שנותנים בפצעי בגרות יעילה גם במצבים כאלו
כן מוסיפים להיתים תריאולולון - משחה עם סטרואיד לנגעים
וניתן להוסיף אקנמיצין - רולר ( כמו דיאודרנט) עם אנטיביטיקה למריחה עם יש פצעים מוגלתיים
הכל דורש שיחה עם רפא מטפל - או אפילו רפא קופח אבל לא מחייב אם המצב לא קשה רופא עור מיוחד
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EGFRdcc12327/03/2010
שלום לך
האם בדיקה EGFR שייכת לסוג סרטן ריאות NSCLC דבר שני בבדיקה
הפטלוגית אובחן ADENOCARCINOMA האם זה סוג של NSCLC .
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EGFR
פרופ' חובב נחושתן27/03/2010יש מספר בדיקות שקשורות ל EGFR
בסרטן ראה אנו בודקים בדכ האם יש מוטציה בגן זה
לגבי אדנוקרצינומה
אם מדובר בסרטן ראות זהו סוג של NSCLC
צריך לזזכור שישנם גידולים ממקורות אחרים שגם הם אדנוקרצינומות ולכן חשוב להעריך
האם מדובר בסרטן ראה לפי ממצאים בבהדמיה - סיטי פט וכו וכן לפי צביעות פתולוגיות במיוחד צביעה לTTF1
בעזרת כל הנתונים מקבלים את התשובה לגבי סוג ומקור הגידול
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיטיאבי23/03/2010
בבדיקת סיטי שביצעתי התקבלה התשובה
הודגמה קשרית ריאתית זעירה בקוטר 1מ"מ ב- rll
פרנכימת הריאות שמורה
העץ הברונכיאלי הראשי פתוח
רציתי לדעת מה הכוונה?.
האם יש חשד לגידול???
אני בן 45 ומעולם לא היתי לי בעיה בריאות
הפסקתי לעשן לפני 6 שנים
איזה עוד בדיקות עליי לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סי טי
פרופ' חובב נחושתן27/03/2010כדאי ללכת לרופא ראות לדון עמו בנושא
יש עקרונית שלוש אפשרויות - לא לעשות יותר כלום
לדגום או להוציא את הבלוטה
או לבצע מעכב נוסף לאחר מספר חודשים עד שנה
חשוב רופא שיראה ויבדוק את התצלומים וימליץ לאחר בדיקה על אחת האפשרויות הנל
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה פיענוח תודה דחוףרמי22/03/2010
רופא /רופאה יקרים אבקש בכול לשון של בקשה באים תוכלו לפענח לנו את תוצאות הבדיקה הנ"ל אנו לחוצים מאוד זו בדיקה של אימנו אשר בת 70 מודה לכם מראש בבקשה דחוףףף אנו לחוצים ודואגים יש לצין כי בגיל 17 חלתה בשחפת ומאז יש לה כתם בריאה
להלן התוצאות
ממצאים:
.RUL - הגורם לקטיעת הסמפון האחורי ב RUL תהליך סולידי בלתי אחיד באספקט האחורי של
וגורם להבלטת הסדק הבין אונתי הגדול RUL התהליך בלתי אחיד, גורם לאטלקטזיס חלקי של
אחורה, מכיל בועות אוויר בתוכו.
קשרי לימפה קטנים פרא-טרכיאלים מימין בקוטר 0.5 ס"מ.
קשרי לימפה קטנים בשער הריאה הימני.
קשרי לימפה מסוידים אינפרה-קרינריים ובשער הריאה מימין.
ללא תפליט פלאורלי או פריקרדיאלי.
מעובה. RUL - הפלאורה באספקט האחורי של התהליך ב
שינויים פיברוטים ומוקדים זעירים מסוידים באזור הצלקת.
שינוים פיברוטים בפסגת הריאה משמאל. ריאה שמאלית מאווררת היטב.
אדרנל ימני בגודל ומנח תקינים. נגע בקוטר 1.4 ס"מ באדרנל השמאלי, טיבו אינו ברור.
בקע היאטלי קטן.
חלקי כבד, טחול, לבלב אשר נכללו לסריקה ללא ממצא פוקאלי גס.
כליות ללא סימני הידרונפרוזיס או אבנים.
שינויים ניוונים בע"ש.
כמתואר עם קביטציה בתוכו. RUL - סיכום: תהליך בלתי אחיד ב
חשוד לתהליך תופס מקום, לא ניתן לשלול תהליך דלקתי כגון אפסס. רצויה קורלציה עם
ברונכוסקופיה וביופסיה, ייעוץ פולמונולוגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד24/03/2010יש לפנות לרופא ריאות להמשך בירור לא ניתן לתת יותר אינפורמציה מעבר לכך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד24/03/2010התשובה ניתנה והיא לפנות לרופא ריאות להמשך בירור אין אבחנה על פי צילומים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוחלת חיים לחולים המטופלים ב IRESSAהלית21/03/2010
שלום,
בעקבות המלצת ד"ר נחושתן, אני מנסה לאתר מחקר על תוחלת חיים לחולים להם יש את מוטצית EGFR ומקבלים IRESSA ( בסרטן אדנוקציונומה ממקור ראתי, דרג 4 מופשט שנמצא גם בבלוטות הלימפה)
תודה
הלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר מיה גוטפריד22/03/2010תוחלת החיים מארכת סטטסטית עדיין אין לפי המחקר האחרון נתוני מספרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתמר21/03/2010
שלום,
מעשנת בשביל הכיף לפעמים
מעשנת רק בסוף היום וזה רק מחוץ לבית
בשנות ה -40
נכון שלפי כל הרפואה כדאי ורצוי להפסיק
אך מה עושים כשלא ממש כדאי ורוצים או חולמים להפסיק
האם מה שנקרא שיעול שהתחיל לפני שבועיים מראה אור אדום לריאות
או אחרת.
אבא חלה בסרטן הריאה או שאולי התחיל במשהו ונגמר בריאה
זה אומר משהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה הזמן להפסיק
פרופ' חובב נחושתן21/03/2010סרטן ראה מחלה נוראית
אם האב חלה יש סיכוי שלך יש פחות יכולת להפטר מהרעלים בסיגריות !!!
טיפולים שעוזרים להפסיק לעשן נמצאים עכשיו בסל התרופות
זה הזמן לנצל את סל התרופות ולהפסיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ריאותdcc12312/03/2010
שלום ד"ר נחושתן
אשתי עם סרטן ריאות עם גרורות בשלד דבר שני נעשה ס.ט. מוח
רואים יש נגיעות קטנות שקשה לקבוע חד משמעי דרוש MRI וזה יעשה שבוע הבא.
דבר שני התחילה טיפול עם תרופה וולבין ופעם בחודש מקבלת ארדיה
אבל ישלה הרבה בחילות ואקאות שזה מוניע ממינה לאכול.
האם תרופה בוולבין גורמת לתוםעות אילו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות
פרופ' חובב נחושתן21/03/2010בדכ נוולבין לא גורמת להקאות
כדאי לדבר עם רופא מטפל לגבי תובפ טיפול בסטריאודים
יתכן והבחיתילות קשורת לממצאים מוחיים ולכן כדאי סטראידים MRI בהקדם
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סרטן ריאותאילנית11/03/2010
שלום קוראים לי אילנית
ואבא שלי עבר סיטי ריאות לגילוי מוקדם של סרטן ריאות יש לציין כי בתשובה יש מיספר קשריות זעירות ב rll, rml,rll,rul אשמח עם תוכל להגיד לי במה מדובר
שיהיה המשך יום מקסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשריות
פרופ' חובב נחושתן11/03/2010קשריות זעירותבדכ אינן סרטן
בדכ ישנו אחריהן מעקב בלבד אבל חשוב מאד לדבר עם רופא מטפל שראה תשובה כדי לפרשה
באופפן מתאים
ולהתוות את המשך הטיפול
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה
אילנית11/03/2010תודה רבה דוקטור עשיתי לי את היום
שיהיה לך סוף שבוע מקסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה אמאדנה07/03/2010
שלום,
בהמשך להודעות קודמות שלי,
היום התייעצתי עם הרופא שביצע את הברוכנסקפיה, ד"ר שוורץ מאיכלוב, לגבי המיקום של הנקודות, הוא טען שיש 2 אחד בכל מהאונה הימנית, כלומר למעלה ולמטה.
ולכן לא עושים ניתוח במצב כזה, וכששאלתי אותו לגבי הורדת ריאה הוא אמר שהוא לא יודע אם תהליך כזה שווה .
השאלה למה הוא התכוון? האם הוא התכוון שהסבל בהורדת ריאה לא שווה את השלב שבו היא נמצאת?
האם כימותרפיה יכולה להעלים לגמרי 3 גידולים במידה והם יצאו מהסוג של לא תאים קטנים?
אודה בתשובות (-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה
דנה07/03/2010במצב שבו יש 2 נקודות ב-2 אונות בריאה הימנית אבל קטנים , וגרורה בלימפה קטנה מאד,האם עושים קודם כימותרפיה כדי להחזיר את החולה למסלול הנכון, ולהביא את החולה למצב של ניתוח כלומר שהחולה יהיה לו מוקד אחד שניתן יהיה לנתח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידוך בראה
פרופ' חובב נחושתן10/03/2010הנושא של גישול ביותר מאונה אחת בראה עדין בבירורים
יתכן ויש לשקול כריתת ראה שלמה אבל תלוי במצבה התפקודי של החולה
מצב זה שהוגדר בעב כשלב 4 עבר לפי ההגדרות החדשות שלב שלוש
כשאי להתיעץ עם מנתח לב חזה ולא רק עם אותו רופא ראות
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ראות לאמאנועה03/03/2010
לצערי השבוע התגלה כי אימי שנהגה לעשן עד לפני 16 שנה, חולה בסרטן הראות. הגידול קטן 3ס"מ נקודתי לא מפושט וללא ערוב של בלוטות לימפה. הגידול מסוג NS. הבעיה העיקרית היא שמצב הראות של אמי גרוע גם כך בנוסף לאמפיזמה היא גם חולת COPD . כשניסו לקחת ביופסיה דרך ניקור חיצוני קרסה הראה והיה צורך בנקז שגם הוא גרם נזק ורק לאחר שבוע וחצי היא השתחררה מבית החולים. כפי שנראה אופציה ניתוחית לא ממש באה בחשבון... שאלתי היא האם עצם העובדה שהגידול קטן יחסית ואננו גרורתי או מפושט מעלה את סיכויי ההחלמה (אם בכלל יש כאלו) ללא ניתוח? ואם כן מה הדרכים הטובות ביותר למלחמה...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול קטן
פרופ' חובב נחושתן10/03/2010בהחלט מעלה את סיכוי י ההחלמה
במספר מרכזים בארף מבצעים כיום הקרנות ממוקדות לגושים קטנים בראה
יש לפנות לאחד ממרכזים אלו
ניתן לצין כי ניתן להגיע לריפוי גם ללא ניתוח בשיטות של הקרנה ממוקדת זו
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה משמעות שינויים ברוכנכיאליים כרונמירב בת 3502/03/2010
אני בת 35 בריאה בד"כ. לאחרונה עקב כאבים בחזה (צד שמאל) נשלחתי למספר בדיקות (דם שתן תקין) בינהם צילום בית חזה עד 2 מבטים .
התשובה : ללא תסנין תבליט או גודש
צל לא לא גדול
שינויים ברונכיאליים כרוניים סביב שערי הריאות .
* אני כמעט ולא מעשנת( סגרייה פעם ב 3 חודשיים)
מה משמעות התשוב ה ? האם מומלץ לבצע בדיקות נוספות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנויים
פרופ' חובב נחושתן03/03/2010לא נראה לי קשור לסרטן
תנסי לפנות לרפא ראות
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשפתי לאבק אסבסט במקום העבודהפרופ' חובב נחושתן27/02/2010
לפני כ4 ימים נחשפתי לאבק אסבסט במקום העבודה -נסרו שם פלטות וזרקו אותם מלמעלה -משום מה גדרו רק צד אחד והצד השני בו שוכן חדרי לא היה מגודר -נחשפתי פעמיים ביום כל פעם כ3 דקות
הענן אבק היה במרחק של כ20 מטר ממני -יומיים אחרי החל לי שיעול ליחה -וכאבי בטן
שאלתי מה הסיכון בחשיפות אלה והאם יש אזשהוא טיפול
ומה הצפי למחלות האיומות של האסבסט -יש לציין שאני בן 51 לא מעשן
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסבסט
פרופ' חובב נחושתן03/03/2010איני מומחה לחישוב הסיכונים הכרוכים בסכנה לאסבסט
עצם העובדה כי אינך מעשן מורידה הסיכון למלות מאסבסט במיוחד סרטן ראה
ברור שחשיפה חד פעמית אינה כמצבם של עובדי מפעלים ליצור אסבסט כמו ישראסבסט שנחשפו יום יום
לחומר זה וגם שם היתה תחלואה מוגברת אבל לא של כל העובדים
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל תחלואה ממוצעגילי26/02/2010
ד"ר נחושתן שלום
אבי ז"ל נפטר מסרטן הריאה בגיל 37
רציתי לדעת מהו גיל התחלואה הממוצע
והאם מוות בגיל כה צעיר הינו שכיח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרט נוסף
גילי26/02/2010לא ציינתי כי הוא אכן עישן, כחפיסה ליום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל תחלואה
פרופ' חובב נחושתן03/03/2010מוות מסרטן ראה בגיל 37 הוא נדיר
האם יש מקרים אחרים של גידולים במשפחה
ניתן לבקר במרפאה של גנטיקה אונקולוגית לדון בנושא
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
