מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הכנהיעל04/07/2012
שלום
הפסקתי גלולות וכמה ימים לאחר הדימום התחלתי באסטרופם (ללא דקפפטיל). כעת אני צריכה לעשות בדיקת דם ואולטראסאונד.
1) מה המינון המקובל ליום של אסטרופם שנותנים בד"כ כדי למנוע ביוץ?
2) מה אמורים לראות באולטר'? האם יהיו זקיקים או לא?
3) מה הערך הצפוי של E2 בבדיקת דם בתחילת מתן האסטרופם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנה - תגובה
ד``ר יואל שופרו04/07/20121. לרוב הנשים 6 מג ליום יספיקו
2. לא אמורים להיות זקיקים אם מדכא ביוץ
3. מתחילים בערך נמוך, מידת העלייה היא אישית לכל מטופלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטאמאוהבת4303/07/2012
שלום רב
יום27 להחזרת עוברים מתרומה
14 יום בטא 135
ב-24.6.12 בטא 1554
אתמול 2.7.12 בטא 12998
האם זה בסדר. והאם יש קשר בין בטא לדופק שזוהי הבדיקה שצריכה אני לעשות בעוד יומיים בעזרת השם תודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא - תגובה
ד``ר יובל בדולח03/07/2012נראה שעליית הבטא תקינה ויש סיכוי טוב לאולטראסאונד תקין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמןאנונימי02/07/2012
רציתי לדעת אם אני תוהה לתרום תרומת ביצית, כמה זמן עליי לפנות לזה?
ברור שאי אפשר לדעת אצל כל אישה.. אבל מה טווח החודשים של תהליך כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן - תגובה
ד``ר יואל שופרו02/07/2012שלום רב
יש תהליך של גיוס- לא ברור כמה זמן אני מניח שכמה פגישות.
הטיפול עצמו כ 2-3 שב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על תרומת ביציותתמי21/06/2012
קראתי בידיעות בשבוע שעבר שכל אישה שרוצה בכך יכולה לתרום ביציות
רציתי לקבל מעט מידע איך אני יכולה להפוך להיות תורמת ביציות?
איפה מתחילים ולאן פונים?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על תרומת ביציות - תגובה
ד``ר יואל שופרו21/06/2012שלום רב
היחידה הכי מתקדמת בגיוס תרומות היא זו שבביה"ח הלל יפה בחדרה. הם השלימו את הקמת המנגנון המסורבל והיקר הקבוע בחוק ואף ביצעו טיפול ראשון (כשנה וחצי לאחר כניסת החוק לתוקף).
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים שוניםיפעת4408/06/2012
שלום רופאים
3 ימים לאחר החזרת העוברים, כאבים באגן ,בבטן, ברגליים האם זה תוצר של הפרגניל, קלקסן, אסטרופם ואנדומטרין. הכאבים ברגליים נוראיים וההליכה כמו של צב איטית עד איטית מאוד.
נא תשובתכם שבת שלום והיו ברוכים על פועלכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים שונים - תגובה
ד``ר יובל בדולח11/06/2012מטרת הפורום לתת מענה לשאלות כלליות ולא לאבחן באינטרנט - זו תהיה טעות.
אנא פני לרופא המטפל לבדיקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש בנות שטסות לקייב בתאריךשרונה04/06/2012
9/06 אשמח לייצור קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שתית בירהרינת31/05/2012
האם מותר לשתות בירה שחורה מאלט ללא אלכואול שבוע 13 תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתית בירה - תגובה
ד``ר יובל בדולח02/06/2012אם היא ללא אלכוהול - אין בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהרינת31/05/2012
אני בת 41 אחרי תרומה ביצית מקייב ותרומת זרע מבחור בארץ ממוצא פולני . אני בשבוע 14 האם צריכה בדיקה גנטית? האם זה אפקטיבי בשבוע 14. איך זה מתבצע? ומה לבקש לבדוק? מה ממליצים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד``ר יובל בדולח02/06/2012אין טעם בבדיקה גנטית שלך שכן הגנים ממקור אחר.
כדאי להתעניין אילו בדיקות גנטיות בוצעו לתורם ולתורמת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי החזרת עוברים מתרומה , האם ערכיאלה שלי29/05/2012
הבטא תקינים? ביום ה-12 מההחזרה היתה בטא של 61 ואחרי עוד 6 ימים בטא 330.
זה תקין? בהיריון קודם גם כן מתרומה היו ערכים מעט גבוהים יותר,אני יכולה להיות רגועה? אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי החזרת עוברים מתרומה , האם ערכי - תגובה
ד``ר יואל שופרו12/06/2012נראה שעולה יפה, תמיד יש לקיים מעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה תמיד עזרתם בכול מצבאלירן29/05/2012
שלום עשיתי בדיקת שקיפות עורפית 28-5-12 שבוע 13 מתרומה בצילום שהרופא נתן לי של העובר בבית שמתי לב שיש גוש גדול עגול צמוד לאיזור האף. יכול להיות אף ענק אולי משהו לא בסדר? למה הרופא לא מתיחס לזה ולא אמר כלום אולי זה איבר אחר בבקשה ליתיחס תודה רבה לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה תמיד עזרתם בכול מצב - תגובה
ד``ר יואל שופרו29/05/2012שלום
קשה להתייחס לבדיקת US שמישהו עשה. אם יש ספק- אני מציע לפנות לחוות דעת שניה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני תרומהיעל16/05/2012
שלום
עדיין יש לי ביוץ טבעי. כדי להכין את הרחם הרופא ממליץ על דקהפפטיל 3.75 מ"ג. בעבר לקחתי דקהפפטיל במינון נמוך יותר וזה שיבש לי את כל האיזון ההורמונלי לחודשיים. מה ההשפעה יכולה להיות במינון זה? במקרה שחלילה אין הריון האם השפעת הזריקה הפיכה? כעבור כמה זמן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני תרומה - תגובה
ד``ר יובל בדולח17/05/2012שלום רב,
דקפפטיל מונע ביוץ טבעי.
אם הרגשת בעבר תחושות הדומות לגיל המעבר (גלי חם, דכאון וכו') בעת מתן הדקפפטיל, ניתן להזריק לא את כל המינון המופיע במזרק, אלא רק את חלקו. בשיטה זו ניתן להמנע מחלק מתופעות.
שאלי את הרופא שלך .
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת לתאום ביציות...הילה14/05/2012
שלום, אני בת 22 ואני מעוניינת לתרום ביציות, אשמח אם תעזרו לי לקבל מידע איך אני מתחילה את התהליך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת לתאום ביציות... - תגובה
ד``ר יואל שופרו15/05/2012שלום רב
לדעתי היחידה שהכי קרובה לגיוס תורמות ממשי היא היחידה בהלל יפה בחדרה.
אני מציע שתפני אליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציתאלונה14/05/2012
שלום רב
לאחר 4 IVF הומלץ לי לשקול תרומת ביצית.
אני קוראת בפורום אך לא רואה למעשה איך עושים את זה?
איפה ניתן לקרוא פרטים על ההליך ואיך הוא נעשה בארץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - מבולבלת...סוף טוב07/05/2012
ידוע על אמנוריאה מגיל 15 עם קבלת מחזור פעם בשנה קבוע. אחרי הפסקת גלולות לפני 3 חודשים לא קיבלתי עדיין מחזור. בבדיקות הורמונים גילו אצלי ערכים מאד מאד גבוהים של fsh ברמה שהרופא אמר שאצטרך תרומת ביצית. אני מרגישה כל חודש בתאריכים מסוימים כאבי ביוץ קלים ואת התופעות הנלוות אבל אין דימום. האם שווה בכל זאת לנסות לקחת איקקלומין ולעשות את הבדיקות כל 5 ימים. או שבטוח אין לי ביציות כבר. בבקשה תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת... - תגובה
ד``ר יואל שופרו09/05/2012מהם ערכי הפרופיל ההורמונלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לFSH
סוף טוב09/05/2012הFSH שלי הוא 67
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לFSH - תגובה
ד``ר יובל בדולח12/05/2012האם קבלת תשובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר
סוף טוב16/05/2012כתבתי לך שהFSH שלי הוא 67 אבל עדיין לא ענית לי....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר - תגובה
ד``ר יואל שופרו29/05/2012סליחה על העיכוב לא שמתי לב לשרשור
בנתונים אלו הסיכוי הריאלי היחיד להריון הוא באמצעות תרומת ביצית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו...
סוף טוב13/06/2012הבנתי. חשבתי אולי לנסות כן פעם אחת IVF רק בשביל השלמות...עדיין מתלבטים איפה לעשות את התרומה כי הכל באירופה ורצינו משהו שיהיה קרוב אליי יותר (ספרדי\מזרחי יותר)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת בצית.אמא04/05/2012
11 יום אחרי החזרת עוברים (בני 3 ימים) - בטא קטן מ 2
האם להפסיק תמיכה הורמונלית ?
סוג הדם שלי AB +
סוג הדם של תורמת הבצית O +
האם - אם הייתי מקבלת תורמת עם סוג דם כמו שלי, או לפחות A או B
הסיכויים שלי לקליטה להריון היו יותר טובים ?
בפעם הקודמת קיבלתי תורמת עם סוג דם AB + ונקלטתי להריון.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת בצית. - תגובה
ד``ר יואל שופרו09/05/2012אין קשר בין סוג דם להשרשת עובר
לגבי עיתוי הפסקת תמיכה- אנא פני לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

