מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לד"ר שופרואליה6901/01/2012
שלום לך אני מעונינת לעשות טיפול תרומה אצלך וכבר ביררתי פרטים. אבל הבנתי לפי הפורום שהמחיר כנראה עלה. יש אפשרות להתחיל טיפול במחיר הקודם. אני כבר הייתי אצלך וחיכתי רק להשיג את הכסף הדרוש ועכשיו אין באפשרתי להתחיל את התרומה מה אפשר לעשות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר שופרו - תגובה
ד``ר יואל שופרו05/01/2012שלום רב
במחירים עלו ב 2012 עקב עליית ההוצאות בחול. לצערי לא ניתן לחזור למחירי 2011 בשום אופן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת זרעאליה6901/01/2012
ד"ר שלום אם אני צריכה תרומת זרע וביצית וצריכה להעביר זרע מבית חולים לבית חולים אחר. איך הפרצידורה? הבנתי שצריך טרמוס מאיפה ואיזה? מה ממליץ ומאיפה לקחת? האם העברה של זרע לא פוגעת בו וכמה זמן מותר? ואם אתה יודע מה העלות ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת זרע - תגובה
ד``ר יואל שופרו05/01/2012שלום רב
הפרוצידורה היא כדלקמן
פונים לביהח המקבל וחותמים שם על ניירת של תרומת זרע ומקבלים מכתב הפניה לבנק בו נמצאות המנות. משאילים (לרוב ללא עלות) מאחד הבנקים מיכל העברה ייעודי ( אסור בתרמוס לקפה!!!) ומעבירים את המנות ואחכ מחזירים את המיכל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי כשלון תרומת ביצית מבקשת חוו"דרנית30/12/2011
שלום לרופאים היקרים,
בת 42 עשיתי בעבר 6 הזרעות ו- 5 הפריות (ההפריות היו בין גיל 40 ל-41). מתרומת זרע.
שחלה שמאל אינה מתפקדת כלל, חצוצרה שמאל חסומה.
בהפריות קיבלתי את מירב הגונל/מנופור- 6 אמפולות/450. יצאו בממוצע 5 ביציות, בכל טיפול. בממוצע 4 הופרו.
בטיפול השלישי נעשה לי פיפל, הביופסיה הראתה שהכל בסדר.
הרירית שלי יפה מאוד ותלת שכבתית.
במהלך כל ההפריות קיבלתי מיד לאחר ההחזרה מיקרופירין לדילול הדם. (ללא כל סיבה- זה הסגנון של הרופא שלי, הוא מאמין בהצלחה של זה)
בהפריה הרביעית נקלטתי. מההתחלה היתה בטא נמוכה- ערך 13 ביום ה-12. אך הכפילה את עצמה עד שהגיעה לשבוע 7. נמצא שק הריון ברחם וכן עובר שכמובן לא תאם את השבוע אלא הראה גודל עובר ושק כמו של שבוע 5.5. נשמע דופק חלוש בשבוע 7 אך נדם די מהר, ואז התרחשה הפלה טבעית. העובר נפל בשלמותו. ערכתי מיד לאחר מכן היסטוריוסקופיה אבחנתית שהראתה רחם נקי לחלוטין.
כאמור לאחר מכן היה עוד נסיון אחד של הפריה שלא צלח בכלל.
עשיתי הפסקה בת שנה ולפני כחודש חזרתי לתרומת ביצית מיד בקייב באיסדה. אפילו ללא כל המלצת רופא, פשוט עייפתי מהכשלונות.
יש לציין כי הערכים שלי היו בסדר לפני שנה ה-FSH -6.6 , LH 220 .
השנה עדיין ה- FSH אותו דבר, רק שה- LH קפץ ל-447.
תוצאות תרומת הביצית- ביום ה-14 קיבלתי בטא 23 פרוגסטרון 36.6 אסטרדיול 696.
לאחר יומיים הבטא ירדה ל-20 והפרוגסטרון ל-22. הפסקתי את התמיכה וכעת מחכה למחזור. מבינה כי מדובר בהריון כימי.
לשאלתי- האם לדעתכם יש לעשות בירור נוסף, לבדוק מדוע זוהי הפעם השניה שיש לי סוג של השרשה אך לא מוצלחת? והרי הפעם מדובר בביצית צעירה???!
אשמח לחוו"ד.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי כשלון תרומת ביצית מבקשת חוו"ד - תגובה
ד``ר יובל בדולח31/12/2011להערכתי אין קשר בין 2 ההריונות הכימיים. כפי שציינת - כעת מדובר בביצית צעירה עם פוטנציאל גבוה יותר.
בכל מקרה, כדאי להיוועץ פרטנית לגבי המקרה שלך עם הרופא ביחידה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת זרעלילית23/12/2011
יש לי תורם זרע מחו"ל היכול לשלוח זרע טרי תוך מספר שעות, האם יש ערכות עם מדיום לשליחה בטוחה? מה התנאים הרצויים בכדי שהזרע יחזיק מעמד מספר שעות ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת זרע - תגובה
ד``ר יובל בדולח26/12/2011אינני מכיר דרך לשלוח זרע טרי לחו"ל.
אין בעיה בהקפאת זרע ושליחתו קפוא לחו"ל. הקפאה והפשרה של זרע תקין טינה מורידה מאיכותו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לעשות בדיקת מי שפיר??- דחוףהשנה אני אמא17/12/2011
אני בשבוע 18+5 מתרומה
עשיתי בדיקת חלבון עוברי פעמיים ( פעם בקופה ופעם פרטי)
פעם אחת לפי גילי בת 46
ופעם נוספת לפי גיל התורמת - 24.5
אמרתי לעצמי שאם התוצאה בבדיקה לפי הגיל שלי תהיה תקינה אז כנראה שלא אעשה מי שפיר
הבדיקה לפי גיל התורמת עשיתי במעבדת זר- בשבוע 11+3
ובשבוע 17+0
PAPP- A 2.36 mIU/ml
PAPP - A 1.09 MoM
HCG - 34.8 IU/ml
HCG - 1.47 MoM
AFP - 40.8 IU/ml
AFP - 1.01 MoM
uE3 - 1.27 ng/m l
uE3 - 1.18 MoM
Inhibin - A 181 pg/ml
Inhibin - A - 1.12 Mom
NT - 0.80 mm
NT - 0.77 Mom
הסיכון לדאון ( במועד הלידה)
לפי הגיל והבדיקות 1:20000
לפי הגיל בלבד 1:1400
לא נמצא סיכון לתסמונת דאון
בבדיקה שלי - בת 46
טרימסטר ראשון
PAPP-A - 0.77 MOM
PAPP-A - 1478.8 miu/l
FREE BETA HCG- 0.82 Mom
FREE BETA HCG-37.8 ng/ml
NT - 0.77 Mom
NT- 0.80 mm
maternal age- related risk 1/20
down's syndrome risk 1/640
trisomy 18 risk 1/10000
בדיקות של י לטרימסטר השני
AFP - 1.08 MoM
AFP -41.8 ng/ml
HCG - 1.16 MoM
HCG - 26.0 U/ml
uE3 - 0.95 MOM
uE3 - 1.4 ng/ml
maternal age related risk 1/20
down's syndrome risk 1/65
trisomy 18 risk 1/4200
סיכון מוגבר ל ת.ד
והפנייה ליועץ גנטי
לא ברור לי איך התוצאות של הסימסטר השני דומות לבדיקה שנעשתה לתורמת ובכל זאת נרשם שיש לי סיכון מוגבר
ובבדיקה של התורמת נרשם שאין סיכון ( וטוב שכך)
אשמח להסבר בעניין
והאם הייתם ממליצים לעשות בדיקת מי שפיר שקיפות וסקירה תקינים
אני מתלבטת?
מתנצלת שזה ארוך היה לי חשוב לרשום את התוצאות לפי הגיל שלי והתוצאות לפי גיל התורמת
אודה להתייחסות בעניין תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לעשות בדיקת מי שפיר??- דחוף - תגובה
ד``ר יובל בדולח19/12/2011אין שום משמעות לגיל שלך - החשוב הוא גיל הביצית.
בחישוב הסיכון נלקח בחשבון גיל האשה - כך שהתוצאות משוקללות בהתאם לגיל, לפי נוסחה שנמצאת בידי המכונים הגנטיים.
לשאלה האם בכ"ז לבצע בדיקת מי שפיר - אין תשובה חד משמעית - תלוי בסיכונים שאת רואה בכל מצב (לעשות מול לא לעשות). יש לדון בכך עם הרופא שעקב אחר ההריון.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית קרישיות?אמא113/12/2011
אני לפני תרומת ביצית.
יש לי בת (מביצית שלי) אותה ילדתי בקיסרי לפני יותר משנתיים.
בסה"כ הייתי בהריון 5 פעמים, רק הריון אחד הסתיים בלידה בריאה. השאר או לידות מוקדמות או גרידות מסיבות שונות, אבל אף פעם לא ממש הפלתי.
לאחרונה עשיתי בדיקות לקראת ההכנה לתרומה, וכולן תקינות חוץ מPTT, שיצא קצת מעל הגבול העליון (32, כשהגבול העליות הוא 30).
הצוות הרפואי נפנף אותי כי אני לא צפויה להתערבות כירורגית. אבל הבנתי שבעיה בקרישיות עלולה לגרום להפלה. זה מה שחסר לי, כמובן, בגיל 41 אחרי כל מה שעברתי, להרות מתרומה ולהפיל.
בבקשה תסבירו לי, מה עליי לעשות? הסשן הבא של הטיפולים מתחיל בעוד כחודש.
שאלה נוספת - מ1.11. לא היה לי מחזור. יכול להיות שזה קשור ל"בעיה" בקרישיות? הבידקות לפני שבוע הראו שאוטוטו מחזור - וכלום, רק כאבי בטן.
סליחה על הפנייה הארוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית קרישיות? - תגובה
ד``ר יואל שופרו15/12/2011שלום רב
קרישיות יתר אכן גורמת להפלות ולתוצאות מיילדותיות לא טובות.
יש לבצע בירור מלא ולא רק PTT ולקבל ייעוץ בהתאם לתוצאות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנת הגוף מוקפאים לעומת תרומת ביציתרנית13/12/2011
שלום לרופאים,
שאלה שמעסיקה אותי- אשמח לתשובה.
בהכנת הגוף להחזרת מוקפאים בIVF רגיל גם נותנים פרוגינובה ומחכים לביוץ ומיד לאחריו תוך 2-3 ימים (כגיל העוברים) מחזירים את המוקפאים.
לעומת זאת בתרומת ביצית לא עושים כך. מדוע לא מחכים גם כאן לביוץ, ואחרי מס' ימים מחזירים את העוברים כמו בIVF מוקפאים? (כמובן במקרה שלי שיש לי ביוץ ומחזור תקינים, וגם ההחזרה בקייב יצאה בדיוק ביום ה-18 למחזור שלי)
מדוע מונעים את הביוץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנת הגוף מוקפאים לעומת תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יואל שופרו15/12/2011שלום רב
אני חושב שקצת התבלבלת
גם במחזור מוקפאים מלאכותי (פרוגינובה, אסטרופם וכד') מונעים ביוץ.
בתרומת ביצית חשוב במיוחד למנוע ביוץ ע"מ לשלוט בתהליך ולתם בין תורמת לנתרמת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבחנת דם של התורמתרנית13/12/2011
שלום לכם רופאים יקרים,
חזרתי מקייב, לקחתי איתי דגימת דם של התורמת שלי, אך איני יודעת היכן לאחסן אותה. האם במקרר?
אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבחנת דם של התורמת - תגובה
ד``ר יואל שופרו15/12/2011שלום
כדאי לגשת למכון גנטי, להפיק DNA ולשמור אותו יבש בהקפאה עמוקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. אך ...
רנית16/12/2011איני יודעת עדיין אם אני בהריון, ולכן כעת אין לי עדיין מה לעשות עם הדגימה.
השאלה - בנתיים היכן לשים את הדגימה הזו - בטמפרטורת חדר? או במקרר? או במקפיא?
תודה שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. אך ... - תגובה
ד``ר יואל שופרו29/12/2011במקפיא בתנאי שעשויה חומר פלסטי שלא ישבר. אם מזכוכית במקרר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האים רווקה וללא ילדים רשאית לתרום?קרן09/12/2011
ולאן ניתן לפנות על מנת לבצע את ההליך, באילו בתי חולים במרכז זה מתבצע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האים רווקה וללא ילדים רשאית לתרום? - תגובה
ד``ר יובל בדולח11/12/2011ראי תגובות קודמות בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיכה לאחר החזרה מתרומהענת07/12/2011
ב-14/11 הוחזרו 3 עוברים.בטא 5/12 -5616 .מקבלת לתמיכה אסטרופם ואנדומטרין וכן זריקת פרוגסטרון 50 מג כל יומיים שלוש שאלות קצרות.
1.מתי הכי כדאי לעשות א.ס ראשוני
2.עד מתי יש לקחת את האסטרופם והאנדומטרין
והכי חשוב האם בשלב זה אכן ניתן להפסיק את מתן הזריקות?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמיכה לאחר החזרה מתרומה - תגובה
ד``ר יובל בדולח08/12/2011אולטראסאונד ראשון ניתן לבצע 3 שבועות לאחר ההחזרה.
לגבי פרוטוקול הטיפול הפרטני - יש לברר עם הרופא המטפל שלך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציתעלמה06/12/2011
בת 33 אחרי טיפולי IVF כושלים.
בעייה של חסימת חצוצרות וכנראה גם שחלות "זקנות" - אני צריכה לעשות בדיקת דם כדי לבדוק האם זו עוד סיבה...
בקיצור, הועלתה אפשרות לתרומת ביצית.
קראתי שתרומה בארץ מתבצעת לנשים מגיל 40 ומעלה? האם יש חריגים לנשים צעירות יותר?
מה הפרוצדורה במידה ונחליט (בעלי ואני) לחשוב על אופציה כזו כי לא נראה שיש אופציה אחרת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח08/12/2011שלום עלמה,
תרומת ביצית עדיין אינה מתבצעת בארץ למרות שעבר חוק המתיר זאת, בעיקר מטעמי סרבול בחוק.
בינתיים - כדי לפנות לאחד המרכזים המפעילים תכניות בשיתוף יחידות מחו"ל (לפרטים נוספים, ניתו לדוגמא, להתקשר למספר שלמטה).
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת לתרום ביציות בתשלוםאורית06/12/2011
אני מעוניינת לקבל פרטים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את מעונינת לתרום?
חנה א28/01/2012אנחנו מחפשים תורמת. אנא צרי קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביצית ללא הורמוניםמאיה06/12/2011
הי ,
עוד שלושה חודשים אהיה בת 44. 7 שנים בטיפולים לאחר 2 הפלות. לקראת תרומה. בשל מקרי סרטן במשפחה ברצוני לבצע את הטיפול על בסיס טבעי. המחזור בדרך כלל מסודר. לאחרונה פעם איחר ופעם הקדים בשבוע. FSH לאחרונה תקין 10 . בעבר היה 20 . בכדי לבצע את הטיפול ללא כל הורמונים האם על המחזור להיות מסודר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית ללא הורמונים - תגובה
ד``ר יואל שופרו06/12/2011שלום רב,
כמעט בלתי אפשרי מבחינה מעשית לתזמן בין מחזור של תורמת ומקבלת ללא שימוש בתרופות הורמונליות.
האופציות הן:
1. הקפאת עוברי התורמת והחזרתם במחזור ספונטני שלך. כאן יופחת הסיכוי להריון לפחות במחצית עקב ההקפאה וההפשרה.
2. החזרת עוברים טריים במחזור בו תקבלי מינון לא גבוהה של הורמונים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי תרומת ביצית שליליתנטע05/12/2011
החזירו לי 3 עוברים טריים בקייב. ולשמחתי יש לי עוד 2 עוברים מוקפאים מתי מומלץ לעשות החזרה שניה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
נטע05/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי תרומת ביצית שלילית - תגובה
ד``ר יובל בדולח06/12/2011מתי שנוח מבחינת הכנת הרירית ולוגיסטית. אין מניעה לעשות זאת בהקדם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר יובל בדולח יישר כח
שרונה06/12/2011אתם עונים יותר מהר מהפרופ' שאנחנו מטופלים אצלו!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי החזרהנטע01/12/2011
האם צריך להיות במנוחה האם מותר ללכת ולהתנהג אחרי החזרת עוברים תרומת ביצית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי החזרה - תגובה
ד``ר יובל בדולח03/12/2011שלום רב,
אין הוכחה שמנוחה מוחלטת או כלשהי באמת עוזרות. כדאי לנהוג במידת ההגיון ולותר על "סנפלינג" ודומיו.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר יואב בדולח תודה
שרונה03/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

