מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תרומת ביצית ו-fmfסימה21/08/2011
שלום,
רציתי לדעת האן יש קשר בין fmf וקושי לקליטת עוברים בתרומת ביצית.
האם הכולכצין שאני נוטלת באופן קבוע מהווה בעיה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית ו-fmf - תגובה
ד``ר יובל בדולח23/08/2011למיטב ידיעתי FMF יכול להיות קשור בפוריות רק במקרים של הריון מביציותיך, וגם אז יש ספק אם יש הפרעה כלשהי מהמחלה או מהטיפול בקולכיצין - קרוב לודאי שרק במקרים בהם יש שקיעה של עמילואיד בכליות.
בסיכום - אינני מוצא קשר ישיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקקפפטיל 3.75מאמי16/08/2011
מאז היום הראשון של הוסת האחרונה אני על גלולות.
נאמר לי לקחת אותן עד סוף החודש ואז לבוא לקבל זריקת דקפפטיל.
1. מה אמור לקרות עם הפסקת הגלולות? הוסת תבוא מיד?
2. אם יחול עיכוב בהגעת הוסת, איך אפשר להבטיח שתבנה רירית ראויה עד למועד הרצוי שהוא סוף ספטמבר?
3. קראתי על תופעות הלואי של הדקקפפטיל (אני בת 45 ובדרך כלל מחזור סדיר ביותר) ונבהלתי מאד. בשנה האחרונה בנסיונות IVF מעולם לא לקחתי תרופה זאת.
האמנם הכרחי? האמנם במינון כה גבוה? אני פוחדת משיבושים של המערכות לטווח ארוך.
4. אם הגוף לא מגיב כצפוי (יש אפשרות כזאת?) - האם הנסיעה מבוטלת, או שיש מספיק זמן כדי לעלות על שיבושים בזמן ולהכין את הגוף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקקפפטיל 3.75 - תגובה
ד``ר יובל בדולח17/08/20111. עם תום הגלולות הוסת צפויה להופיע 2-7 ימים אח"כ.
2. אם יש חשש שלא יספיקו - ניתן להקדים את הפסקת הגלולות - יש להיוועץ ברופא שלך
3. אין להבהל מדקפפטיל. הוא מונע ביוץ לא מתוכנן שעלול לשבש את לוח הזמנים. היוועצי ברופאך - כמה ליטול מהתכשיר
4.בדר"כ יש די זמן להיערך לבאות (כמובן שבהתאם לתגובה).
5. האם את מטופלת בהדסה?
בהצלחה,
דר. בדולח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב, הבהרה אם אפשר...עפרי13/08/2011
עדיין בשלבי ההשוואה בין מסלול הדסה לIVI ולנסיה, באתר המרפאה בברנו מופיע המשפט הבא בנוגע למידע על התורמת:
Beginning 2010, pursuant the donor’s privacy, only information regarding their year of birth and blood type will be provided. Other information (hair/eye colour, height and weight) will not be provided to the patients.
במידע של הדסה:
התורמת היא אנונימית, לא ניתן לראות את תמונתה או לדעת את זהותה אבל יימסר/ו לכ/ם פרטים על אודותיה. הפרטים שיימסרו: שנת לידה (גיל מרבי 33), צבע עיניים, צבע עור וצבע שיער, גובה, משקל ,מידע על השכלתה (רובן סטודנטיות וכולן סיימו את לימודי בי"ס תיכון) ותחביבים.
מה מהנ"ל רלוונטי?
תודה. ושבת מעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב, הבהרה אם אפשר... - תגובה
ד``ר יובל בדולח13/08/2011למיטב ידיעתי, לא השתנה דבר בשת"פ בין ברנו להדסה. האינפורמציה הכללית (צבע עיניים, עור, שיער, סוג דם וכו') עדיין ניתנת למטופלת.
בהצלחה,
דר. בדולח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
עפרי13/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת מוקפאים על בסיס טיבעיהשנה אני אמא08/08/2011
שלום רופאים יקרים
אני אחרי תרומה של טריים שנכשלה
יש מוקפאים
קראתי שאפשר להחזיר ללא הורמונים על בסיס טיבעי
שאלותי אליכם
1. האם פרוטוקול טיבעי עדיף על פרוטוקול עם הורמונים
בהחזרת מוקפאים?
( רירית תקינה - 8+ )
.2 .מתי מתבצעת החזרת המוקפאים ( ביום הביוץ / אחרי הביוץ)????????
3. האם אתם נותנים אוביטרל בפרוטוקול טיבעי ???
ואם כן האם לפני ההחזרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזרת מוקפאים על בסיס טיבעי - תגובה
ד``ר יובל בדולח11/08/2011שלום רב,
אמנם ניתן להחזיר ללא מתן אסטרוגן, תוך הסתמכות על המחזור הטבעי. אנו, בהדסה, נוהגין בדר"כ כן להשתמש באוביטרל על מנת לתזמן טוב יותר את הביוץ.
מחזור עם מתן אסטרוגן הוא נוח ומאפשר יותר גמישות בקביעת מועד בבחזרה. בנוסף , יש לנו עשרות שנים של נסיון מצוין איתו ולכן הוא "פרוטוקול הבית".
השנה את אמא...
בהצלחה,
דר. בדולח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
השנה אני אמא14/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופאים יקרים יש לי שאלהאמא08/08/2011
אם הרירית שלי היום 8.6 תלת שכבתית, והחזרת העוברים מיועדת לעוד שבוע (אני לוקחת 3 פרוגינובה ליום, הפרוגסטרון שלי 1 וE2 691) האם זה עדיין אפשרי להחזיר עוברים מבחינת עובי רירית?
תודה על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופאים יקרים יש לי שאלה - תגובה
ד``ר יובל בדולח11/08/2011שלום,
הרירית בדר"כ אינה "נופלת" אם ממשיכים ליטול אסטרוגן. כך שניתן לשער שהיא תהיה בסדר גם בעוד שבוע.
בהצלחה,
דר. בדולח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכנית SHARED RISK בהדסהעפרי07/08/2011
שלום,
כרגע בשלב הבדיקה וההחלטה האם מבצעים עצמאי בולנסיה ספרד או איתכם.
2 שאלות אם אפשר לגבי התכנית הנ"ל.
1. כמה זמן לוקח להביא עוברים מוקפאים לארץ ( אם הביתא שלילית)?
2. מה הסטטיסטיקה של מקרים בהם לא היו ביציות מהתורמת הנבחרת וברגע האחרון בוטל ההליך/הוחלפה התורמת ?
תודה רבה ויום מעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכנית SHARED RISK בהדסה - תגובה
ד``ר יואל שופרו07/08/20111. חודש חודשיים
2. מדובר באירועים חריגים. אין לנו ממש סטטיסטיקה. אני מניח שהשכיחות קטנה מאחד לשבעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר.
עפרי07/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אך יודעים פרטים אמיתים לגבי התורמתטלי07/08/2011
אך אני יכולה להיות שקטה שאכן הבדיקות של התורמת
גנטיות תורשתיות אינטליגנציה
איזה מעבדה נחשבת להכי אמינה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אך יודעים פרטים אמיתים לגבי התורמת - תגובה
ד``ר יואל שופרו07/08/2011שלום רב
הפרטים ניתנים לך באחריות המרפאה התכנית והרופא המטפל שלך.
את ה DNA אפשר לבדוק בכל מכון גנטי מוכר בארץ המורשה עי משהב"ר
כולם אמינים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר יואל שופרו יישר כח
טלי08/08/2011פורום מצויין!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בנק ביציות בארה"בשרון רזיאל04/08/2011
הי,
בת 40, 8 IVF , הריון אקטופי אחד, הריון כימי אחד ומאד רוצה ילד.
מצאתי בנק ביציות בארה"ב שנותן את כל הנתונים (החיצוניים) של תורמת הביציות.
זה נראה נפלא!!!!!!!
האם אפשרי לייבא ביציות מהבנק בארה"ב?
האם זו פרוצדורה מסובכת?
האם יבוא ביציות קפואות מורידה את ההצלחה?ֿ
מחכה לשמוע,
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנק ביציות בארה"ב - תגובה
ד``ר יואל שופרו04/08/2011לא אי אפשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שרון רזיאל05/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בשיעראילה01/08/2011
שלום,
אחרי שנתיים של דקפפטיל וגונל F.
האם יש קשר בין הטיפולים ליובש בשיער?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בשיער - תגובה
ד``ר יואל שופרו04/08/2011למיטב ידיעתי לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לתרום תמורת תשלום ביציתמור01/08/2011
אני רווקה בת 30 . הייתי מעוניינת לתרום ביצית תמורת תשלום. מהיא הפרוצדורה ומהן ההשלכות הפיזיולוגיות שייתכנו עבורי נוכח טיפול מסוג זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לתרום תמורת תשלום ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח04/08/2011עדיין אינו מיושם בארץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים לתורמת
הייהופ14/08/2011ד'ר אדריאן אלנבוגן, מנהל IVF בית חולים : "הלל יפה" - חדרה,
אמר "ברגע שתהא - תורמת ראשונה {החוק כדבריו, יופעל} "
ניתן לפנות אליו לפרטים
הדוא'ל של ד'ר אדריאן אלנבוגן :
[email protected]
טלפונים : 6304750 04
6304822 04
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח
בן פרידמן06/10/2011אם תוכלי ליצור איתי קשר לגבי ההודעה שלך
0523668105
בן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציתטלי28/07/2011
שלום!
אך מתחילים?
למי פונים
אך אדע בדיקות של התורמת
איזה בתי חולים לא צריך לטוס
כמה זה עולה
כמה עוברים מקבלים או ביציות
אני מפחדת קצת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יואל שופרו31/07/2011שלום רב,
קצת קשה לפרוס את התורה כולה, אנא פני לקביעת פגישת ייעוץ פרטנית באחת היחידות המקיימות תכנית, כגון בהדסה ע"כ או ה"צ.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציתדני23/07/2011
שלום רב,מתחילה בתהליך של תרומת ביצית. נאמר לי שעלי לבחור מסלול אחד מבין שלושה מסלולים.
העלות לביצוע החזרת ביציות הינה אותה עלות,בין אם נוסעת לחו"ל ובין אם מבצעת אותה בארץ. כששאלתי מה ההבדל,הרי זו אותה העלות...נאמר לי שהם מנועים מלהשיב.
אשמח באם אקבל כאן תשובה.
האם עדיף לבצע את החזרת הביציות בחו"ל או שעדיף להמתין שיביאו הביציות לארץ ולבצע כאן את ההחזרה?
מקבלת את הרושם שעדיף בחו"ל,מדוע?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח26/07/2011עקרונית, עדיפה החזרת עוברים טריים במקום היווצרם,.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציתשלומית20/07/2011
רציתי לדעת ברכישת תרומת ביצית,כמה ביציות נותנים?
רק אחת או יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה משתנה בין המרפאות
מושי21/07/2011אסותא ראשון ות"א עד כמה שידוע לי מתחייבים על 6 עוברים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגילי
שלומית21/07/2011מתחייבים על 6 עוברים???
או שהתכוונת ל6 ביציות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח26/07/2011תלוי בתכנית הספציפית.
בדר"כ - מספר ביציות. בהצלחה,
דר. בדולח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור אחרי תרומת ביציתמושי20/07/2011
שלום רב,
עברתי החזרת עוברים טריים מתרומה מחו"ל ב- 26.6.11 וזה לא הצליח.
ביום 11.7 קיבלתי מחזור או לפחות זה נראה כמו מחזור - דימום קל 5 ימים.
ביום שישי 15.7 הפסיק לגמרי המחזור והרגשתי נקייה כמה ימים.
ביום 18.7 בלילה פתאום התחיל שוב דימום קל וממשיך עד היום עם כאבי בטן קלים.
אני קצת מבולבלת מכל המחזור הזה? האם זה יכול להיות תתוצר של כל ההורמונים והדיכוי שקיבלתי (הזרקתי דקפופטיל, קיבלתי הורמונים לעיבוי הרירית).
תודה רבה,
גילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור אחרי תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח26/07/2011כדאי לבצע בדיקת הריון בדם וכן אולטראסאונד.
בהחלט יכול להיות שיש שבושים בוסת לאחר טיפול. אין לכך חשיבות רפואית גדולה.
בהצלחה,
דר. בדולח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה ניתן לרכוש גסטון? מה זה גסטוןמעיין19/07/2011
איפה ניתן לרכוש גסטון מקורי (לא האמפולות של סופר פראם)? מה זה גסטון צכי??? אודה על תשובה דחופה, והאם המאוחדת נותנת החזרים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפה ניתן לרכוש גסטון? מה זה גסטון - תגובה
ד``ר יואל שופרו20/07/2011שלום
זה פרוגסטרון מומס בשמן, בייצור סדרתי מקורי של חברת תרופות
היה קושי מסויים להשיג- מסיבות מסחריות גרידא
יש בצ'כיה תרופה רשומה עם אותן תכונות.
לגבי המאוחדת- בררי בקופה- קשה לי להאמין שיחזירו על תרופה שנרכשה בחול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

