אבני כליות - גזירה משמיים ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבני כליות - גזירה משמיים ?
    יס.
    21/07/2011

    למומחי - מלאכי אורולוגית "כרמל" שלום רב.

    אני מוכר לכם מניתוחים שעברתי אצלכם בשנת 2010 . ניתוח TURP מוצלח ביותר בידיו האמונות של המלאך דר. פארס אשר שולב עם שליפת אבן גדולה מכיס השתן וכמו כן שני ניתוחי PCNL בידיו האמונות של הוירטואוז דר. מץ.

    בבדיקת US שעברתי לפני כשבועיים , פחות משנה וחצי לאחר ה PCNL האחרון בו רוסקו שתי אבנים גדולות.
    לתדהמתי , הפענוח מדווח אודות שתי אבנים בגביעים התחתונים של הכליה אשר נותחה לפני שנה , ללא מידע על גודל האבנים.

    בירור מטבולי שנערך ע"י דר. רודוי מ"לין" לא מצא כל בעיה מטבולית , השתן שלי מדולל כדבעי ומופרש בכמות ממוצעת של יותר משלשה ליטר ביום.
    כיצד התגבשו אבנים חדשות בגדל משמעותי בזמן כל כך קצר ?.
    האם שוב PCNL ?

    בהערכה עמוקה

    י.ס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבני כליות - גזירה משמיים ? - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    26/07/2011

    שלום לך,
    אכן ישנם אנשים עם נטיה מוגברת לייצור אבנים.
    אני מבין כי בוצע בירור מטאבולי שלא העלה דבר.
    יש להמשיך במעקב האורולוגי המתמיד.
    לגבי הטיפול באבנים הקיימות נא לפנות בהקדם לד"ר מץ לתכנון הפעולה.
    אין הכרח בביצוע PCNL בכל מקרה אלא הטיפול יקבע על סמך גודל האבנים ומיקומם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו