שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אמיר
    03/09/2011

    מעוניין לדעת איך ניתן לקבוע אם עלית psa בגלל כישלון ביוכימי לאחר ניתוח רידיקאלי של הערמונית בגלל סרטן ממוקד גילסון 3+4 ללא פריצת הקופסיית הינה שאריות בערמונית שלא ניתן להבחין בהם ולסלקם בזמו הניתוח או מקור אחר כמו גרורתי? איזה בדיקות ניתן לבצע ? בדיקות הדמיה ס.ט. ומיפוי עצמות תקינים. אנא תשובתכם בהקדם .מדובר בבן 56 עברתי את הניתוח לפני שנה psa אחרי 3 חודשים מהניתוח 0,09 אחרי 6 חודשים 0,19 ואחרי 8 חודשים 0,26 טופלתי על ידי 10 כדורי קסודקס ושתי זריקות לוקרין 11,25 תשובה אחרונה 0,01 ומועמד ל33 הקרנות השבוע ,לדעת המנתח אלו שאריות בלבד ואין דאגה בכלל טיפול שהוצע הינו יעיל ומחסל את הגידול בכלל .אנא התייחסותכם המקצועית.מה סיכוי ההחלמה על פי הניתונים האלה?

    תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    11/09/2011

    שלום אמיר,
    אכן בעיה שיש צורך להתמודד עימה.
    במצב בו ישנה עליה מהירה של ערכי ה - PSA לאחר הניתוח שלפי תוצאות ההיסטולוגיה היו בשוליים שליליים וללא פריצת הקופסית אין אפשרות לקבוע בודאותן כי מקור העליה בערכי ה - PSA הוא אכן באזור הניתוח.
    יחד עם זאת, הטיפול הקרינתי שהוצע לך עשוי לפתור את הבעיהבאם אכן הבעיה היא הישנות מקומית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו