בדיקות שתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות שתן
    מירון
    21/09/2011

    שלום,

    אני בן 23 וביצעתי השבוע בדיקות שתן.
    אודה לכם על חוות דעתכם.
    הבנתי שיש לי כנראה דם סמוי בשתן, ישנו ערך אחד שחורג.
    תודה.

    GLUCOSE - U STRIP , תוצאה-NORMAL

    BILIRUBIN- U STRIP , תוצאה-NEG

    KETONES- U STRIP , תוצאה-NEG (נורמה-שלילי)

    SPECIFIC GRAV-U STRI , תוצאה 1.012 (נורמה 1.001-1.030)

    PH- U STRIP , תוצאה 5.5 /µl (נורמה 4.8-7.4)

    PROTEIN- U STRIP , תוצאה-NEG (נורמה 0-30 מיליגרם לדציליטר)

    UROBILINOGEN-U STRIP , תוצאה-NORMAL

    ERYTHROCYTES-U STRIP , תוצאה 10 /µl (נורמה-פחות מארבעה תאי דם אדומים לכל דגימה הנבדקת במיקרוסקופ)

    NITRITE- U STRIP , תוצאה-NEG (נורמה-שלילי)

    LEUCOCYTES - U STRIP , תוצאה-NEG (נורמה-שלילי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות שתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות שתן - תגובה

    ד''ר גאזי פארס
    23/09/2011

    בוקר טוב,
    אכן 10 כדוריות דם בשדה אצל גבר היא תוצאה חריגה.
    בגיל שלך בד"כ אין ממצא חמור מאחורי זה.
    ממליץ לך לחזור על הבדיקה. אם בבדיקה חוזרת הממצא נשאר אז עדיף לפנות לאורולוג לבירור .
    בברכה, ד"ר פארס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו