עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אמיר
    10/12/2011

    בן 57 לאחר ניתוח רדיקאלי של הערמונית לפני שנה בגלל סרטן הערמונית ממוקד גליסון 3+4 ועקב כישלון ביוכמי פ,ס,א אחרי הניתוח 0.09 ולאחר 8 חודשים 0.26 קיבלתי הורמונים שתי זריקות האחרונה לפני 4 חודשים וסימתי 33 הקרנות לפני חודש וחצי ישנה בעיה קשה בחשק המיני וביוכלת הזקיפה למרות נטילת סיאליס 5 מ"ג יומי קראתי הרבה על הנושא חברים בפורם מחלות הערמוית הציעו לי נטילת סיאליס 20 מ"ג פעמים בשבוע ולאונן פעם בשבוע על מנת לשמור על גודל הפין ולזרז את נושא הזקיפה רציתי לשמוע את דעתכם המקצועית בנושא נאמר לי גם שהכל ישתפר עם הזמן בגלל ההורמונים והקרנות ביחד שקיבלתי? כמו כן התיסותכם לגבי מצבי איכות חיים והארכת חיים ? כולם אופטימים מאוד אלה שטיפלו בי אורולוגים ואונקולוגים לגבי חיסול הסרטן.


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    13/12/2011

    לגבי מצב הסרטן כן סבירות גבוהה מאד שהוא חוסל.
    לגבי איכות החיים- אם כבר עברה שנה מהניתוח ולמרות שקיבלת זריקות ועברת הקרנות לא צפוי שיפור משמעותי בזיקפה. לגבי חשק מיני דווקא כן יכול להשתפר. אם כדורי סיאליס לא עוזרים ניתן לנסות וויאגרה במינון 100 מג' 4-8 פעמים ואם עוזרת להמשיך לטול אותה אם לא עוזרת להשתמש בזריקות לתוך הפין אשר גורמות לזיקפה מיידית.
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו