מידע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מידע
    אמיר
    22/12/2011

    בן 56 בריא ללא מחלות רקע לפני שנה ערתי ניתוח ערמונית בגלל סרטן ממוקד לא עבר את הקופסית {פ.ס.א לפני הניתוח 5.6} גליסון 3+4 ס.ט +מיפוי עצמות תקינים בגלל כישלון ביוכמי פ.ס.א 3 חודשים מהניתוח 0.09 אחרי 9 חודשים 0.26 קיבלתי הורמונים זריקות לוקרן 11.25 האחרונה 31-7 וסימתי לפני חודשים 33 הקרנות תוצאות בדיקות הדם מהיום פ.ס.א >0.004 טוסטוסטרון כללי>0.80 אנדרוגן חופשי >2.7 shbg 29.5 המוגלובין 12 לפני הניתוח 14 לימפוצטים 17% לימפוצטים abs 0.8 ברצוני לברר מכבודכם 1-משמעות תוצאות הבדיקות ?2-סיכוי ההישרדות מהמחלה?3- לגבי ההמוגלובין מה ניתן לעשות והאם ישתפר מעצמו או יש צורך בליקחת תרופות או תוספים אנא התיחסותכם האדיבה והמקצועית?


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מידע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידע - תגובה

    ד''ר גאזי פארס
    22/12/2011

    שלום רב,
    כעת הבדיקות תקינות. הימוגלובין 12 הוא בגבול התחתון . ממליץ לחזור על הבדיקה ולהתיעץ עם רופא משפחה אם יש צורך בטיפול או בבירור נוסף.
    רמת ה-PSA כעת מתאימה לטיפול שעברת. רמת הטסטוסטרון נמוכה בעקבות הטיפול בלוקרין.
    אתה זקוק למעקב PSA , בהמשך בהתאם לרמת ה-PSA וההורמונים נוכל לדעת מה קורה עם המחלה.
    קיים סיכוי גדול לצאת ממנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו