הרפס ויאלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרפס ויאלי
    flowersgirl
    30/04/2012

    שלום אני בחורה בשנות ה-30 לחייה ,לא יודעת אם הגעתי למקום הנכון,ולפני כשבוע התחיל להיות לי עיקצוצים בדרכי השתן , מסתבר שחזרה לי דלקת שחוזרת כל פעם בכמה חודשים ובסיומה כאשר טיפלתי התחילו לי עיקצוצים כאשר התחלתי ללכת לשירותים והשתן שרף לי מסתבר שנהיה לי הרפס בדרכי השתן ,יש לציין שלא שכבתי כבר כחודשיים כי ניפרדתי מהחבר הרופא הביא לי אציקלו- וי , מינון של 5 כדורים ביום האם ההרפס הזה יחוזר ? אין נהייה לי דבר שכזה שלעולם לא היה לי ? האם זה מסוכן? האם יש זריקה להעלים זאת שלא יחזור למען האמת הכדורים די עזרו אבל מפחדת שיחזור לי שוב ושוב, אשמח לכל עצה או עזרה, גם התחלתי לקחת פרוביוטיקה לחיזוק מערכת החיסון, וויטמין סי, ועוד שאלה האם אפשר לקחת את הציקלו-וי עם עוד כדורים אחרים או תרופות אחרות או שזה לא משנה ? תודה בכל אופן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרפס ויאלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס ויאלי - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    01/05/2012

    בד"כ הרפס היא בעיה חוזרת כשגוף נחלש מסיבה כלשהי. הטיפול בשלב חריף הוא אציקלוביר . ממליץ להתיעץ גם עם רופא נשים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו