ציטולוגיה ו ct אורוגרפיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציטולוגיה ו ct אורוגרפיה
    גדעון
    05/08/2012

    בעקבות דם בשתן וכאבי מותניים נשלחתי לבדיקות ציטולוגיה ו ct אורוגרפי.תוצאות הבדיקות ct ,כליות בגודל תקין,אבן זעירה בגביע תחתון של כליה שמאלית,שלפוחית השתן מכווצת,ערמונית בגודל תקין.שאר התוצאות תקינות.ציטולוגיה,בשלושת הבדיקות כתוב,במשטחים תאי אורותל,תאי דלקת גבישים,תאי דם מעטים,אין סימני ממאירות.
    מה משמעות התוצאות והאם יש לי דלקת בשלפוחית השתן?יש לציין שבדיקת שתן תקינה חוץ מכך שיש דם מיקרוסקופי ותרבית השתן שלילית.
    יש לציין שבימים האחרונים אני סובל מכאבים במותניים וכאבים באזור השלפוחית,אני מתעורר רבות משינה להטלת שתן ויש לי כאבים לפני שאני משתין.בנוסף השתן מקוטע לפעמים ולא יוצא בצורה ישרה.
    מה משמעות הבדיקות והאם אני צריך לדאוג מהכאבים.אני אמור לחזור לאורולוג לשם המשך מעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציטולוגיה ו ct אורוגרפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציטולוגיה ו ct אורוגרפיה - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    12/08/2012

    בוקר טוב גדעון,
    סה"כ הבדיקות שתארת תקינות למעט באבן הקטנה בכליה שכנראה אינה גורמת להפרעות.
    להשלמת הבירור עליך לבצע בדיקת ציסטוסקופוה וכן בדיקות נוספות עד למציאת המקור לתלונות והתאמת הטיפול.
    בהחלט יש לחזור לאורולוג להשלמת הבירור ומעקב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו