הידרוצלה + ציסטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הידרוצלה + ציסטה
    סמי
    23/10/2012

    שלום,
    אני בן 29 (מבוטח של הכללית), אובחן אצלי לאחרונה ע"י בדיקות אצל אורולוג וכירורג + אולטראסאונד, הידרוצלה באשך ימין (נוזל צלול) וציסטה קטנה (3.7מ"מ) באשך שמאל, הומלץ כמובן על ניתוח להורדת הנוזל באשך ימין ולשיקול דעת הרופא האם גם לטפל בציסטה באותה הזדמנות.
    הייתי מעוניין לדעת את הפרטים הבאים:

    1. האם ניתן לקבל המלצה לרופא מסוים באזור הצפון?
    2. מה חשוב לדעת בעת בחירת הרופא המנתח? (קיבלתי רישמה של רופאים מומחים בנושא (ביניהם גם מנהל הפורום) אבל הידרוצלה לא מפורט בהתחמחתות \ תחומי עיסוק)
    3. מה נחשבת השיטה המקובלת והטובה יותר לביצוע ניתוח שכזה (לפרוסקופיה\פתוחה)?

    תודה מראש,

    סמי.







    תודה,

    סמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הידרוצלה + ציסטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידרוצלה + ציסטה - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    24/10/2012

    ניתוח הידרוצלה עושים רק בשיטה פתוחה והוא נחשב לאחת מהפשוטים ונפוצים ולכן לכל אורולוג יש מספיק ניסיון כדי לבצע אותו טוב. לא היתי ממליץ לגעת בציסטה קטנטנה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו