למה אין התייחסות לשאלות שלנו מצידכם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה אין התייחסות לשאלות שלנו מצידכם
    דוד
    04/11/2012

    שלום אני בן 30 עברתי ניתוח באשך להוצאת זרעים להפריה שהסתתרו שם כי רק בניתוח יכלו להציל כמה כדי שאולי אני ובת זוגתי נוכל להכנס להריון השאלה שלי מאוד חשובה ואבקש התיחסות רצינית למצב.
    אחרי הניתוח כשבועים התחילו לי כאבים באשך ימין והתחיל להתנפח בצורה משמעותית וכאבים ולחצים מה זה יכול להיות הסיבה האם זה מצביע על שטף דם באשך הפנימי ואם כן מה הטיפול או הניתוח לזה אם צריך
    שאלה שניה האם זה יכול להיות קרע של הרקמות שנחתכו במהלך הניתוח ואם כן מה צריך לעושת ואם זה גם ניתוח
    ושאלה אחרונה בחוות דעת שלך מה ההשערה שלך לגבי מה שרשמתי אבקש תשובה בהקדם כי התורים לרופאים הם ארוכים וחוות דעת במחשב יכולה לתת מענה SOS למצב תודה דוקטור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אין התייחסות לשאלות שלנו מצידכם - תגובה

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    05/11/2012

    שלום דוד,
    המצב שאתה מתאר יכול להיגרם מדימום, זיהום או אכן, שכיח פחות, פתיחת התפרים.
    יש לפנות בהקדם לבדיקת רופא אורולוג באם זמין מיידית או למיון לביצוע בדיקה גופנית וסונר אשכים ולהתאים המשך טיפול..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו