מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נגע בכליהגיל21/11/2012
שלום לפני כשנתיים עברתי בבית חולים רמבם ניתוח הסרה חלקית של הכליה בעקבות גידול שהיה בכליה ימנית בגודל של 2.8 ס"מ.(שולים חופשיים).
מאז אני במעקבים של CT. ב CT האחרון קיבלתי תשובה :
1. "סמיכות רקמיתית סביב מיטת הניתוח בעובי עד 1.6 ס"מ ללא שינוי מהבדיקה הקודמת,ככל הנראה שינוים פברוטיים פוסט ניתוחיים" .
2. "מבנה היפודנבי בקוטר 1.1 ס"מ באספקט קדמי של הקוטב העליון של הכליה הימנית המראה סמיכות גבוהה מזו של נוזל פשוט וגדל לעומת הבדיקה הקודמת -תהליך תופס מקום?ציסטה המורגית ? להמשך בירור ".
שאלתי היא:
1. איזה סוג בירור אמורים לעשות לי?
2. האם יש סיכוי כי זה שוב גוש סרטני שצריך להוציא מהכליה ע"י ניתוח?
בתודה מראש ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע בכליה - תגובה
ד''ר יואל מץ22/11/2012שלום גיל
הממצאים שאתה מתאר : הנגע הראשון קרוב לודאי קשור לתגובה סביב אזור של הכריתה הקודמת , הנגע השני קטן מאוד לא ברור מספיק ויכול להיות כל דבר החל מציסטה ועד גידול קטן נוסף . קשה מאוד לתת תשובה ברורה מבלי להסתכל על הצילומים לכן יש לפנות לרופאים האורולוגים המנתחים לקבלת החלטה .
בברכה
ד"ר יואל מץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגע בכליה
גיל27/11/2012תודה על התשובה.
שאלה נוספת היתי אצל האורולוג הוא אמר שהוא צריך התיעצות נוספת,
ואז יחליטו האם לנתח ולהוציא את הנגע או האם לעשות טיפול אחר.
1.האם ניתן לעבור טיפול אשר ימנע צמיחה ויקטין את הנגע ללא צורך בניתוח, כמו שראיתי יש טיפולים ביולוגים אשר נותנים מענה לסרטן הכליה שחוזר לאחר ניתוח שימור כליה.
2.האם כדי אולי להוציא את הכליה כדי שלא יהיה מצב של גידול נוסף באותו כליה לאחר מכן. כמו שכעת קרה.
3.איך אני יכול להגיע להיות מטופל בבית חולים כרמל,כי את הניתוח הראשוני עברתי ברמבם וכל בדיקות ההדמיה נעשו שם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגע בכליה
גיל04/12/2012אפשר לקבל תשובה עבור שאלתי.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגע בכליה - תגובה
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום13/12/2012שלום גיל,
ראשית על סמך התשובה נראה כי הבדיקה בוצעה ללא הזרקת חומר ניגוד.
השלב הבא הוא ביצוע בדיקה כולל הזרקת חומר ניגוד.
נגע בקוטר של 1 ס"מ הוא קטן ואין כל צורך להילחץ או לבצע דברים בדחיפות.
רופאי בית חולים כרמל בודקים חולים במסגרת מרפאתית בלין או זבולון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

