עיבוי דופן ימנית ואחורית של שלפוחית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיבוי דופן ימנית ואחורית של שלפוחית
    דבי
    08/04/2013

    שלום !! אמי בת 71 מכיוון שבזמן אחרון התלוננה על כאבים באיזור השחלות התחלנו בירור כדי לדעת מה הסיבה , היא טוענת שלפעמים זה נרגע קצת הכאב לאחר מתן שתן , שגם מאד קשה לה להתאפק , בדיקת שתן תקינה ,בביקת US יצא שהיא לא מרוקנת את השלפוחית עד הסוף , שארית 125 ובCT אגן ללא חומר ניגוד יצא "שלפוחית בגודל תקינה,מודגם עיבוי דופן ימנית ואחורית עם דיברטיקולים בודדים קטנים , לשקול בירור ע"י אורולוג, כמובן קבעתי תור חוזר לאורולוג של קופת חולים בינתיים זה יהיה רק בסוף החודש אבל בינתיים רציתי לדעת בבקשה מה זה יכול להיות , קראתי הרבה דברים כאן אבל לרוב מתייחסים לקשר עם הערמונית בעיה של גברים , מה יכול להיות העיבוי הזה אצל נשים ? הבדיקות אחרות של גינקולוגיה יצאו תקינות רק חסר לנו גסטרו אבל בינתיים האם יש מקום לדאגה על התשובה שבCT .? מה יכול לגרום לעיבוי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיבוי דופן ימנית ואחורית של שלפוחית - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    13/04/2013

    בד"כ כשעושים בדיקת CT לא מבקשים להיות עם שלפוחית מלאה ולכן לא ניתן להתיחס לעובי הדופן כי הוא תלוי עד כמה השלפוחית מלאה. ככל הנראה היא תצטרך בדיקת ציסטוסקופיה להשלמת הבירור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך

    דבי
    13/04/2013

    תודה רבה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו