כאבים בשרירים בעקבות טיפול הורמונלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בשרירים בעקבות טיפול הורמונלי
    שמעון
    14/06/2014

    לפני 6 חודשים בעקבות עצירת שתן הוכנס לגופי קטטר. מאז עברתי ביופסיה (גליסון 7 עם עם סרטן בשני הצדדים). הרופאים חשבו לבצע קרינה וקיבלתי זריקה הורמונלית.
    בינתיים בעקבות MRI שעשיתי הוחלט בכל זאת לבצע ניתוח להסרת הערמונית. ולא להמשיך בטיפול הורמונלי .אבל כנראה כתופעת לוואי של הזריקה ההורמונלית שקיבלתי לפני חודשיים, אני סובל מאד מכאבים בשרירים ממה שראיתי באינטרנט התופעה נקראת מיופתיה. איני יכול הרים את הידיים מעל גובה הכתפיים .אני מתקשה לקום מהכיסא וקשה לי ללכת.. אפילו בשכיבה כל הגוף כואב ! מה עושים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשרירים בעקבות טיפול הורמונלי - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    15/06/2014

    תודה על השאלה
    צר לי לשמוע על מכאוביך, אך לטעמי יש צורך בבירור מסודר על ידי הרופא המטפל כולל בדיקה גופנית ולשיקולו בדיקות דם על מנת להבין לעומק מה מקור התסמינים ולשלול סיבות אחרות, כולל רמת מלחים תקינה בדם, בירור שרירים והשלד לכאבים אלו ולהתאים את הטיפול הרצוי. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו