מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוף - פוליפ בשלפוחית השתןיעל03/09/2014
שלום רב,
בת 60 לפני 8 שנים נותחתי ונמצא גידול פפילארי (שפיר) בשלפוחית בגודל 0.4 מ"מ. בבדיקת מעקב לפני כשנה נמצא שטח אדום בגודל 0.4 מ"מ בערך ובבדיקה שבוצעה היום נמצא לדברי הרופא באותו שטח אדום שוב פוליפ בגודל 0.4 מ"מ . (בדיקת שתן היתה תקינה)
שאלתי האם מצריך ניתוח דחוף, האם כל פוליפ שנמצא עשוי להתפתח לסרטן (כמו במעי הגס),או שיכול פשוט לא להתפתח? מה הגורם לחזרה ...אני מאד מודאגת. בתודה מראש על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף - פוליפ בשלפוחית השתן - תגובה
ד``ר בוריס פרידמן03/09/2014שלום רב,
הממצא הנ"ל הינו קטן ביותר אך בעל פוטנציאל להפוך לממאיר. גם אם תימצא ממאירות, זה בהחלט לא סוף העולם כי קיים קשת רחבה של טיפולים בהתאם לממצאים המיקרוסקופיים כולל המשך מעקב בלבד או שטיפות מכוונות לכיס השתן.
לכן בהחלט הייתי ממליץ על כריתת הנגע ושליחתו לביקורת בזמן הקרוב אך לא בבהילות.
הגורם להישנויות הינן עישון או חשיפה לעישון, חשיפה לחומרי צבע תעשייתיים ולעיתים סיפור משפחתי. אנא התייעצי עם האורולוג שלך לגבי מועד כריתת הנגע. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר פרידמן - פוליפ בשלפוחית
יעל04/09/2014ראשית אני מאוד מודה לך על תשובתך.
הרופא אמר לי לחזור אליו לציסקוסקופיה בעוד 3 חודשים - האם זה לא יותר מידי זמן?
האם המתנה של 3 חודשים לא מהווה סיכון לגדילת הפוליפ והפיכתו לממאיר, לא עדיף להיפטר ממנו מייד?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר פרידמן - פוליפ בשלפוחית - תגובה
ד``ר בוריס פרידמן04/09/2014שלום יעל
מאחר והרקע של הממצא בעבר אינו ממאיר וגודלו כעת הינו זעיר, מאד לא אופייני כי הממצא "ישנה עורו" ויהפוך לסוג נגע אחר. תוכלי להיוועץ עם האורולוג שלך לגבי תזמון הניתוח ולהעלות את חרדותייך ורצונך לטיפול מוקדם יותר. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר פרידמן-פוליפ בשלפוחית
יעל04/09/2014ד"ר נכבד,
שכחתי לציין שהמימצא נמצא בדופן האחורי של השלפוחית, מה זה אומר, האם זה פחות מסוכן מבחינת חלילה ממאירות, אילולא היה באיזור אחר.
שוב תודה לך מקרב לב ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר פרידמן-פוליפ בשלפוחית - תגובה
ד``ר בוריס פרידמן04/09/2014מיקומו בכיס השתן אינו מעלה את הסיכון להפיכתו לממאיר. הסירי דאגה זו מליבך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאזור היפרמי
יעל04/09/2014ד"ר פרידמן הנכבד,
אני כבר מתביישת לפנות אליך - אבל קיבלתי עכשיו מהאורולוג את המימצאים בכתב וזה לא בדיוק כפי שאמר לי בע"פ שזה פוליפ פפילרי (אולי בגלל שאני לא ממש מבינה בזה)
להלן מה שכתוב: בקרקעית השלפוחית פרוקסימלית לטריגונום אזור היפרמי קטן, יתר הרירית ללא גידול, פיות זוהו תקינות.
מה המשמעות של המיקום מבחינת רמת התפתחות וסיכון, מה זה פרוקסימלית לטריגונום , האם לא נורא להמתין 3 חודשים לציסקוסקופיה נוספת.
שוב אני מודה לך מקרב לב וסליחה על "הבילבולי מוח"..
שנה טובה, בריאות וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאזור היפרמי - תגובה
ד``ר בוריס פרידמן04/09/2014שלום יעל,
התשובה הנוכחית הרבה יותר מעודדת מהקודמת מאחר ואין פוליפ אלא רק איזור גירוי שאינו חשוד במיוחד והאורולוג נוקט עודף זהירות בכך שהוא מעוניין לחקור ולעקוב אחר הממצא הקטן הזה ובפירוש אין צורך לעקוב מוקדם מ-3 חודשים. הניסוח הינו בעיקר טכני כדי לאפשר לו לדעת היכן להתמקד מבחינה המיקום בציסטוסקופיה החוזרת ואין לו משמעות ניכרת מבחינת רמת סיכון והתפתחות על פני מיקומים אחרים בכיס השתן. לכן אין לך מה לחשוש יותר מדי עד לביצוע הפעולה החוזרת. סופ"ש נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

