כאבים שלא חולפים אחרי הוצאת סטנט.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים שלא חולפים אחרי הוצאת סטנט.
    אירית סיידוף
    26/12/2014

    לפני כשלושה וחצי שבועות הוצא לי סטנט מדרכי השתן. לפני מספר ימים בדיקת אולטראסונד תקינה. רופאת המשפחה רשמה לי סדורל ואנטיביוטיקה Macrodantin כיון שבתרבית שתן היתה רמה נמוכה של חיידק קולי. אין ממש שיפור בכאבים ובלחץ השיפולי הבטן. אי הנוחות מתגברת בשעות אחר הצהריים והערב, אז גם יש לי יותר תכיפות בהטלת שתן. אין לי חום וגם לא היה לי. כמו"כ אין לי ולא היתה לי צריבה בהטלת שתן.
    האם אני חסרת סבלנות? כמה זמן יכולה לקחת ההחלמה מאורטרוסקופיה וכשבועיים אחריה הוצאת הסטנט. תודה רבה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים שלא חולפים אחרי הוצאת סטנט. - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    27/12/2014

    אירית שלום.
    בד"כ לאחר הוצאת סטנט כאבים חולפים די מהר תוך יום יומיים אם לא נשאר פירור אבן בשופכן או גורם חסימתי אחר. סונר כליות תקין מפחית משמעותית סיכון לכך. כי מדובר בכאבים ממושכים מאד היתי שוקל בדיקת CT כדי להוציא מחשבון שארית פירור אבן בוודאות .
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו