סיכון טיפול באמיקצין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיכון טיפול באמיקצין
    הניה רונן
    13/01/2015

    אבי בן 100 לאחר אישפוז ושימוש בקטטר ומתן שתן כ7 פעמים בלילה נמצא פסאודומונס. הוצא טיפול באמקצין.הבנו שיש נטיה לא לטפל כלל אם אין חום וצריבה במתן שתן.אחרים מבקשים לתת את האמיקוצין .אבל יש תופעות לווי לא פשוטות. כמו איבוד שמיעה,חולשת שרירים ופגיעה כליתית. מה עושים? לתת את הטיפול התרופתי או לא? מה הסיכון בלא לתת את הטיפול התרופתי?וכמה באמת תופעות הלוואי הם אמיתיות או כסתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיכון טיפול באמיקצין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכון טיפול באמיקצין - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    13/01/2015

    שלום רב,
    למטופלים נושאי קטטר תוך מספר ימים ספור מתרחשת קולוניזציה של חיידקים על הקטטר ותרביות דרכם ידגימו צמיחה של חיידקים. במצבים אלו לא נהוג לטפל רק באם יש תסמינים כפי שציינת. לכן אם בעתיד הקרוב יישאר קטטר שתן אין צורך בטיפול אנטיביוטי.
    באם אביך מטיל מספר רב של פעמים של שתן ביום ובלילה, ככל הנראה הוא לא מתרוקן ויש לו שאריות שתן גדולות והנטיה לחזרת זיהומים גדלה.
    הסיכונים לתופעות לוואי של אנטיביוטיקות בכלל ואמיקצין בפרט הינן מוחשיות והן פועל יוצא של המינון ומשך זמן מתן הטיפול, לכן יש לשקול אותן יחד עם הרופא המטפל בכובד ראש.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו