אני מודאג מכמה בעיות בנתינת שתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני מודאג מכמה בעיות בנתינת שתן
    שלום
    13/04/2015

    לד"ר בוריס פרידמן,
    שלום רב.
    אני בן 55, רציתי לספר על כמה הפרעות שיש לי בנתינת שתן.
    ראשית, שלפעמים אחרי שאני מתפנה, יש לי טפטוף.
    נוסף לכך לפעמים אני מרגיש שאני לא מתרוקן מספיק, ולעיתים אני מרגיש שאחרי שכבר התפניתי, זמן קצר אחרי, אני צריך שוב להתרוקן, ואני לא מצליח, ואז אני פותח ברז ואז אני מצליח להתפנות , לפעמים בהחלט כמות סבירה. זה לא דוקא קורה בלילה, לא תמיד אני קם בלילה. אני רוצה לציין שאני עברתי נתוח מעקפים לפני כעשר שנים ואני לוקח נורמיטן, פרבסטטין ואספירין באופן קבוע. ועוד ויטמינים. מה זה יכול להיות.
    תודה שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מודאג מכמה בעיות בנתינת שתן - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    13/04/2015

    התופעות שאתה מציין הינן נפוצות מאד אצל גברים ועלולות לנבוע מתלונות חסימתיות שנוצרות אצל גברים סביב הגדלה של הערמונית הגורמים לתחושת חוסר התרוקנות. מומלץ להיבדק אצל אורולוג לביצוע בדיקה גופנית וכן בדיקות דם ושתן כמו גם סונר של דרכי השתן. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו