לדוקטור בוריס שלום רב אשמח שתענה לי על שאלתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדוקטור בוריס שלום רב אשמח שתענה לי על שאלתי
    ללא שם
    15/06/2016

    עשיתי בדיקת זרע וגם שלחתי לכאן לאתר את הנתונים
    האורולוג שנתן לי את ההפניה רשם שבעוד חצי שנה לבצע עוד בדיקה
    כי הבנתי שצריך שתי בדיקות להשוואת נתונים לאינדיקציה
    ועבר חצי שנה כלומר אפשר ללכת ולעשות עוד בדיקה פשוט דוקטור
    אני חושש אני מפחד שבתשובןת יצא מורפולוגיה נמוכה מ4%
    או תנועה נמוכה
    בגדול את הבדיקת זרע הוא נתן לי כי הוא חשש לוריקוצל
    אבל עשיתי אולטרסאונד ואין עדות לא לווריקוצל ולא להידרוצל
    שתי אשכים גודל ומירקם תקין לגיל
    ומיקרוקלציפיקיות - היסתיידויות - שהבנתי מספר פעמים ממומחים שאין לה
    חשיבות רפואית כלל חסרת משמעות ולא פוגע בפיריון - גם לא ציסטות של יותרת האשכים פשוט יש לי טור למומחה כי היתעקשתי לדעת למה לבחור בריא הן 20
    יש נתונים של מורפולוגיה 4% או תנועה של זרע 39%
    ואני חושש שאני יערוך עוד בדיקה ויצא נמוך מיזה בקיצור מפחד להיתאכזב
    יש סיבה לחשוש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדוקטור בוריס שלום רב אשמח שתענה לי על שאלתי - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    15/06/2016

    שלום רב
    הייתי ממליץ שתמצא אורולוג שאתה בוטח בו ותמלא את הוראותיו. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו