היי שאלה שמעניינת אותי מאוד אשמח לתשובה :

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי שאלה שמעניינת אותי מאוד אשמח לתשובה :
    ללא שם
    03/08/2016

    יצא לי לעבור כמה פעמים אולטרסאונד אשכים
    והכל היה בסדר תודה לאל
    אין הידרוצל אין וריקוצל ושאר דברים לא טובים ניקרא לזה כך
    בקשר לוריקוצל - מספיק בדיקה שיגרתית פעם בשנה
    כלומר אם אין כאבים בצידי האשך הכוונה לצינורות יותרות האשכים
    ובמישוש בורידים רכים ולא מפותלים כמו" תולעים"
    ולא כאבים כלומר - הכל בסדר

    תמיד רשום אין עדות לוריקוצל מצד שמאל כי הבנתי שהשכיחות לבעיה יותק
    מופיעה בצד שמאל את הבדיקה האחרונה עשיתי בסביבות חודש
    4 יותר נכון 14/4 זה אומר שהכל בסדר ?
    כולל מישוש יסודי של רופא ושל אורולוג נוסף מטעם קוםת החולים
    כניראה פיתחתי חשש גדול לעיניין בגלל המודעות לבעיות ממצב של ורידים מורחבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שאלה שמעניינת אותי מאוד אשמח לתשובה : - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    03/08/2016

    שלום רב
    אכן לא ברורה לי הסיבה לביצוע הדמיות אולטרסאונד חוזרות.
    באם לא הופיעו ממצאים כלשהם בבדיקה הגופנית ובסונר - כולל ואריקוצלה, זה אומר שאין ואין צורך בבדיקות חוזרות. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו