תרבית שתן,אנטיביוטיקה לפני הריסוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרבית שתן,אנטיביוטיקה לפני הריסוק
    נחמן
    03/08/2016

    שלום רב!
    קודם כל תודה רבה על תשובתכם המפורטות.כבר פניתי אליכם מספר פעמים ותמיד קיבלתי תשובות ברורות.
    אני בן 55,עומד לפני הניתוח של ריסוק האבן שעומד בשופכן וגורם להידרונפרוזיס.
    3 שבועות!!! אני סובל מחום 37.7-37.8 וחולשה.
    לפני עשרה ימים שמו לי סטנט(לא עשו בדיקות שתן לפני כך וגם לא קיבלתי טיפול אנטיביוטי) ואני מחכה לניתוח שעלול לקחת עוד מספר שבועות.
    לפני יומיים נסעתי לבית חולים בו שמו לי את התומכן ושאלתי לגבי האנטיביוטיקה.נאמר לי שאין צורך בכלום,למרות החום הממושך.
    בנתיים עשיתי תרבית שתן לקראת הניתוח והתוצאות אותן קיבלתי היום יצאו בהתאם למצבי:
    בתרבית צמחו מעל 100000
    Enteroc.faecalis
    רגיש ל:
    penicillin 2
    linezolid2
    ciprofloxacin1
    טרום הניתוח שלי ביום שלישי.
    האם יש צורך בטיפול אנטיביוטי?כמה ימים?איזו אנטיביוטיקה?רופא המשפחה לא רוצה לקחת על עצמו אחריות...
    האם בעקבות תוצאות התרבית ידחו לי את הניתוח עד שהתרבית תיהיה שלילית?
    האם יש צורך בבדיקת תרבית חוזרת?
    בתודה מראש ובברכה,
    נחמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרבית שתן,אנטיביוטיקה לפני הריסוק - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    03/08/2016

    שלום נחמן
    לטעמי שאלותיך החשובות צריכות להיענות ע"י הרופא המנתח שלך. מומלץ כיסוי אנטיביוטי בטרם הפעולה להפחית זיהום אפשרי לאחר הפעולה ולא בהכרח יש צורך בתרבית שתן חוזרת באם ניתן טיפול אנטיביוטי לפי רגישות. לגבי מספר ימי הטיפול - אנא הפנה את השאלות לצוות המנתח. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו