חום ממושך לאחר ריסוק אבנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום ממושך לאחר ריסוק אבנים
    נחמן
    01/09/2016

    שלום!
    לפני כחודש וחצי בעקבות חום תת פיברילי וכאבי בטן תחתונה התגלתה אצלי אבן בכליה שסתמה שופכן.החדירו תומכן לשופכן והחום עלה עוד יותר.בתרבית אנטרוקוק שטופל ע''י מוקסיפן.
    החום ירד לעשרה ימים והתרבית הייתה שלילית.
    ביום שני עברתי ניתוח לריסוק אבנים והכל היה מעולה.למחרת החום עלה עד 39,חולשה נוראית.מיום שלישי התחלתי לקבל שני סוגי אנטיביוטיקה:אקימיצין ורוקסו.
    אין צמיחה בתרבית שתן שנלקחה לפני קבלת אנטיביוטיקה.היום היום השלישי שאני מקבל אנטיביוטיקה ואני לא מרגיש שיש השפעה.החום סביב 38 לקראת הערב.
    האם,לדעתך,התפתח שוב זיהום אחרי הניתוח?אם כן,מדוע האנטיביוטיקה לא משפיעה?
    אם יש זיהום,למה אין צמיחה בתרבית שתן?גם אין צמיחה בתרבית דם
    בתודה,
    נחמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום ממושך - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    01/09/2016

    שלום נחמן
    ייתכן וקיים זיהום על גופים זרים דוגמת סטנט או קטטר או לחילופין יש צמיחה של חיידק או זיהום אחר. יש לשקול לחזור על תרביות דם ושתן ולראות שאין צמיחה. לעיתים יש צורך בזמן יותר ממושך של אנטיביוטיקה עד שהחום יורד. חשיבות גדולה קיימת לבדיקות הדם האחרות שבודקות מדדי דלקת ולפיהם מחליטים האם להפסיק או להחליף אנטיביוטיקה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו