השתנה תכופה שנה וחצי אחר ניתוח ערמונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השתנה תכופה שנה וחצי אחר ניתוח ערמונית
    שאול
    25/11/2016

    שלום רב, ביולי 15 עברתי ניתוח ערמונית שפירה בלייזר.ההחלמה הייתה קשה(כאבים חזקים בזמן מתן שתן )אך לאחר כמה חודשים הסתדר פחות או יותר. מזה כחודש-השתנה תכופה למדי -מדי שעה או פחות, כמו לפני הניתוח. אציין שבציסטוסקופיה שערך לי המנתח חודש וחצי אחרי הניתוח(כלומר לפני שנה ורבע) נמצא"נידוף טוב, שארית רקמה באפקס בעיקר משמאל". האם ייתכן שחזרה החסימה? התפתחה שלפוחית רגיזה? אציין שלא עשיתי כל בדיקה מאז,ולא נטלתי שום כדור, ואשמח כמובן לוותר על החוויה המפוקפקת של עוד ניתוח. מה לעשות כדי לאבחן(עדיף ללא פולשנות מוגזמת)ולטפל. אוסיף שאיני מעונין לחזור למנתח. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    27/11/2016

    שלום שאול
    אדנומת ערמונית מתפתחת שוב לאחר הניתוח אך לרוב לאחר מספר שנים. אם התסמינים הינם יותר של תכיפות ודחיפות עם השתנה יומית - ייתכן וקיימת שלפוחית רגיזה. הפחתת משקאות קפאיניים כשלב ראשון וטיפול תרופתי באם יש צורך אפשריים במקרה זה. כדאי בכל מקרה שתבחר אורולוג ותהיה אצלו במעקב וייעוץ. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו