פענוח MRI של הכליה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח MRI של הכליה
    אברהם נאור
    05/02/2017

    שלום לד"ר המלומד,
    אני בן 65 ,קיבלתי פענוח של בדיקת MRI של הכליה השמאלית. טרם פנייתי לרופא המטפל שלי, אני בלחץ ומבקש את ייעוצך.
    כליה שמאלית בגודל תקין,ללא הידרונפרוזיס.
    נגע קורטקלי בקוטר כ-26 מ"מ באספקט מדיאלי -אחורי של קוטב עליון של הכליה המדגים סיגנל מעט נמוך ב-T2W וסיגנל דומה לזה של הקורטקס ב-T1W ומראה ריסטרקציה ב- DW1.רושם למחיצות בתוך הנגע.הנגע מדגים האדרה קלה והדרגתית בסריקות לאחר הזרקת גדוליניום.מדובר קרוב לוודאי בתהליך סולידי. כאמור אני בלחץ נוראי ומבקש את התייחסותך המלומדת.
    בתודה רבה בכבוד רב,
    אברהם נ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח MRI של הכליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    06/02/2017

    שלום אברהם
    הרושם כי מדובר בתהליך גידולי אך ברצוני להרגיע אותך כי גם אם מדובר בסרטן, הרי הגידולים בכליה גדלים לאט בקצב של עד 5 מ"מ בשנה ולרוב כשהם קטנים מ- 4 ס"מ הסבירות כי יגרמו להפרעות הינו נמוך מאד. לכן אין צורך בהתערבות מיידית דחופה ותוכל לדון בניחותא עם האורולוג שלך לגבי אפשרויות הטיפול. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו