דלקת ערמונית ועוד שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת ערמונית ועוד שאלות
    חסוי 21
    10/03/2017

    היי לפני כשבוע היה לי איבחון של דלקת ערמונית בגלל כאבים מעל איבר המין כאבים שהרטפא החדיר אצבע לפי הטבעת ונגע בערמונית וצריבה בסוף השתן
    טופלתי באופולדקס שתי כדורים ביום בוקר וערב במשך 10
    ימים ביום ראשון האחרון ההיתי אצל אורולוג מומחה
    שגם החדיר אצבע לפי בטבעת בדק את הערמונית ואמר שאין דלקת אין פרוסטטיטיס הכל בסדר
    ואמר יכול להיות היה אבל כרגע הכל נראה בסדר
    רציתי לשאול .. אני יכול להיות רגוע כניראה זה נגרם מחיידק ועבר ?
    ועוד משהו הוא בדק לי שאין בקע מעל איבר המין באיזור שיער הערווה כי היו לי כאבים באמת מאמץ של חדר כושר יכול לעשות כאבים חריפים בעצם הפוביס ככה הוא קרה לה
    ועוד משהו אחרון
    פעם רופא אורולוג אמר לי שאני לא צריך לדאוג מהיסטיידויות באשכים ושפעם חשבו שזה סימן או גורם למחלת הסרטן שם
    אבל כיום הדיעה הזואת נישללה מן הרפואה ולא תומכים בה
    וזה חסר משמעות וחשיבות כולל ציסטות יותרות האשכים
    אשמח לתשובה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת ערמונית ועוד שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    12/03/2017

    שלום
    דלקת בערמונית עלולה לחזור גם תחת טיפול אנטיביוטי כפי שאתה קיבלת. הטיפול הוא לרוב לפי תסמינים - וגם אחרי אנטיביוטיקה עלולים להיות מיחושים ומה שחשוב שלא תהיה החמרה על בסיס שבועי, כלומר שכל שבוע לא יהיה יותר גרוע משבוע קודם.
    בדיקות מפשעה לשלול בקע מפשעתי תמיד חיוני.
    הסתיידויות באשכיים דורשות רק מעקב אורולוגי תקופתי. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו