כאבים (כנראה) מפרוסטטה רגישה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים (כנראה) מפרוסטטה רגישה
    רון
    18/08/2017

    שלום,

    אני בן 35 ואובחנתי ע"י אורולוג עם פרוסטטה רגישה. עשיתי בדיקת אולטרה סאונד ו psa שיצאה תקינה. היתה לי תקופה עם כאבים איומים שהקרינו לכל האיזור ולאחר כשבועים של נטילת cipro הכאבים יחסית חלפו. לאחר תקופה קצרה הכאבים חזרו והרופא משפחה שלי כעס שהאורולוג לא נתן את הcipro לתקופה של לפחות חודש, כי כך נהוג הוא אמר. נסיתי לקחת שוב cipro ומשום מה התרופה החלה לעשות לי בחילה (כמה פעמים, עם האוכל) ופשוט וויתרתי..הרופא משפחה החליף לי ל Ofloxacin 200 פעמיים ביום. רציתי לדעת במצבי הנוכחי מה ההמלצה לגבי המינון ואורך הטיפול, והאם יש המלצה על טיפול אחר שיכול לתרום (למעט חוסם אלפא). מציין שהכאבים כבר היו לי בעבר וחזרו. נורא מייאש..

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    20/08/2017

    שלום רון
    אין המלצה גורפת לגבי משך הטיפול. לציין כי טיפול אנטיביוטי נועד לדכא חיידיקים ולא לטפל בכאבים מאחר והכאבים עלולים להיוותר בצורה כזו או אחרת גם מספר חודשים לאחר העלמות החיידיקים. ניתן להיעזר בתכשיר אנטי-דלקתי דוגמת פרמיקסון. תוכל להתייעץ עם האורולוג. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו