שאלה בקשר ל תוצאות us

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר ל תוצאות us
    מאיר
    14/03/2019

    שלום וברכה בן 37 בריא בדרך כלל יש כאבי גב על רקע ספונדילוזסיז.יש לי לפעמים הרגשה של צריבה ואי נוחות בשתן וקושי להתאפק זה התחיל לפני 3 שנים על הבדיקות שתן והתרביות יצאו תקינות ובדיקה של כל המחלות מין שליליות.לפני שנה עשיתי אולטרא סאונד והכל היה תקין לחלוטין. שבוע שעבר בגלל שהאי נוחות חזרה עשיתי שוב אולטרא סאונד והאבחון היה הכליות במנח ובגודל תקינים. אין עדות לאבנים כיס השתן תקין ללא פתלוגיה.ערמונית במשקל 15 גרם. אך יצא גם מימין לכליה הודגם נגע הידי פוקאלי קורטיקאלי עליון קוטרו 10 מ"מ שיכול להתאים לאנגיומיוליפומה.והתרוקנות עם שארית של 150 סמק. יש לציין ששתיתי לפני הבדיקה ממש הרבה ןממש כאב לי מרוב שהתאפקתי חזק.שאלתי היא האם עליי לחשוש מתוצאת הבדיקה ולעשות בירור נוסף כלשהוא?ואיך יכול שבשנה הממצאים כל כך שונים בין הבדיקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר ל תוצאות us

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר דב אנגלשטיין
    06/04/2019

    מאיר,
    התוצאות אינן כה שונות, כפי שאתה מתאר....
    האנגיומיוליפומה קטנה ולכן ייתכן ולא היתה או לא אובחנה בסונר לפני שלוש שנים.... שארית השתן יכולה להיות מיוחסת, בחלקה, לשתיה הרבה טרם הבדיקה. באופן רגיל, מספיק לשתות טרם הבדיקה 3-4 כוסות מים. בכל מקרה, מומלצת בדיקץ סונר חוזרת להשוואה בעוד כשנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו