מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- 6 שבועות לאחר ניתוח ערמונית TURPמורי05/10/2009
ד"ר שלום, לאחר קשיים בהטלת שתן וחסימה קשה של השופכה עברתי ניתוח להסרה חלקית של הערמונית בשיטה הסגורה TURP. לאחר הניתוח שיפור הדרגתי. יש כאבים חזקים עדיין וצריבה, שיפור בשליטה בשתן, יש זיקפה ודימומים קלים.
בשבועיים האחרונים, התחילו לצאת דרך השופכה קרעים של רקמה מלווים בדימום ואחדים אפילו גרמו לי לחסימה ולא יכולתי להשתין. לאחר מאמצים רבים (לחץ שהפעלתי) יצאו מס' קרעי בשר/רקמה שהיו גדולים מהרגיל. אני פוחד שבסופו של דבר אם יחזור הדבר לאורך זמן אצטרך להיות שוב עם קטטר.
שאלותי: האם זה מהלך טבעי בדרך להחלמה? האם יש טיפול תרופתי להרחבת השופכה באופן זמני כדי להקל על מעבר הרקמות? האם יש טיפול תרופתי הממיס את הקרעים האלה? האם זה יחלוף? האם צריך לפנות לאורולוג? האם לתת לזה עוד זמן?
תודה מראש על תשובתך, מורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למורי שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן05/10/2009ב- TURP הערמונית נכרתת מ"בפנים" בפיסות רקמה שרוחבן כ- 0.5 סמ'' ואורכן משתנה ויכול גם להגיע למעל 2 סמ'. בד"כ בסיום הפעולה נשאבות כל הפיסות האלו , אך לפעמים יש מהן שנותרות בשלפוחית ויוצאות בהמשך העת הטלת השתן. לרוב מצה זה צריך להסתיים מעצמו תוך ימים ספורים. מה שאתה מתאר יכול להיות אולי מצב שלאחר דימום וקטעי הרקמה הם מן הסתם קרישי דם ישנים ש" ה"תארגנו" ונראים כעת כמו בשר.
כעקרון עם השתן שלך צלול אין לך מה לדאוג , ואולם....
פנה לאורולוג שניתח אותך והיבדק על ידיו . לא יזיק לעשות US של השלפוחית ולוודא שאין בתוכה עוד קרישי דם בכמות משמעותית. אין חומר שימיס את הקרישים ולרוב מספיק לתת לזה מספיק זמן , וזה קורה לרוב לבד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח TURP לאחר 6 שבועות
מורי05/10/2009ד"ר מיקי כהן שלום.
תודתי העמוקה על התשובה המפורטת והממצה. אכן הרגעת אותי. אתן צ'אנס עוד מספר ימים ואם זה יימשך, אפנה לאורולוג שלי, שהוא באמת בן אדם יוצא מהכלל, אבל לפעמים לא נוח לי "להפריע" לו.
חג שמח ושוב תודה על תשובתך. מורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

