עזרה דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחוף
    מ
    18/10/2009

    שלום
    אני בן 22 סבלתי מדם בזרע במשך שהותי בצבא במשך 3 חודשים הלכתי לרופא הוא עשה לי בירורים תרבית זרע ואמר לי שהכל בסדר . זה הפסיק למשך חודש ואחר כך עוד פעם הופיע למשך 3 חודשים בערך אמרתי זה יעבור חיכיתי ואחרי הזמן הזה הדם הפסיק אבל שהדם הפסיק הזרע יוצא לי חלקים דליל חלקים גושי והוא לא דביק אני רוצה לדעת מה זה יכול להיות בבקשה ומה צריך לעשות?
    נ.ב
    אני סובל גם במשך שנה וחצי מבלוטה ליד וצמוד לכיס האשכים בצד שמאל הרופאים שללו שהדם מגיע מהבלוטה (הרופאים אמרו שזה שערה הפוכה וזה לא מסוכן) והרופאה האחרונה נתנה לי משכה בשם אפלומיצין היא הורידה לי את הבלוטה ויכול להיות שבגלל זה הזרע גושי? אני רוצה לשלול אופציה לסרטן הערמונית?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוף

    פרופ' אבי שטיין
    18/10/2009

    שלום רב

    ראשית אם יש לך בלוטה בעור שק האשכים זה כנראה באמת לא הסיבה לדימום בזרע. לגבי סרטן ערמונית הוא מאד מאד נדיר אם בכלל קיים בגיל זה.
    אז מה בכל זאת? צריך לבצע אולטרסאונד של דרכי השתן. לבדוק שתן לבדיקת ציטולוגיה. לבצע לך בדיקה רקטלית ואם כל זה תין ייתכן ויש מקום לציסטוסקופיה שזו הסתכלות עם אופטיקה לשלפוחית ולשפכה.

    בהצלחה

    פרופ' שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו