כיצד מרפאים חתך בפי השופכה החיצונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כיצד מרפאים חתך בפי השופכה החיצונית
    אריק
    27/10/2009

    שלום רב,
    לפני יומיים עברתי ניתוח להשתלת סטנד בין הכליה לכיס השתן לשם הרחבת הצינורות עלמנת שהאבנים שבכליות יוכלו לצאת ביתר קלות (אני אחרי ריסוק אבנים והאבנים לא יצאו)

    הבעיה היא שמאז הניתוח מתן שתן נעשה נושא כאוב מאוד עקב צריבות חזקות מאוד בפי השופכה החיצוני והיום שמתי לב למה...

    ביצעו חתך ראש הפין - בפי השופכה החיצוני על מנת שיוכלו כנראה להכנס , עכשיו אני משתמש בתרופה מסוג משחה הנקראת Esracain jelly שהיא דיי מרגיעה את המקום לאחר מתן שתן הבעיה היא שאני לא רואה שהחתך בפי השופכה נרפא וזה מדאיג אותי.

    כיצד אוכל לרפא את הפצע ובמהירות האפשרית? כל פעם שנוצרת זקפה היא מלווה בכאבי תופת עזים עקב פתיחת הפצע מחדש , כנ"ל לגבי מתן שתן.

    אודה על כל עזרה שהיא
    בכבוד רב,
    אריק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אריק

    ד''ר דמיטרי גולדין
    28/10/2009

    עדיין אין פתרון טוב לצריבה וכאבים במתן שתן לאחר הכנסת תומך שופכן. לגבי פצע בפתח השופכה- תגגיש שיפור משמעותי מבחינת הכאב כשבועיים לאחר הניתוח וכל תהליך ריפוי פצע יקח כחודש. אך משכה לא משפרת ריפוי פצע. לכן שימוש באזראקאין ג'ל אשר מקל את הכאבים הוא נכון.
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו