מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוות דעתכם לבדיקת אשכים כולל דופלרקובי07/11/2009
שלום,
אני בן 27 והפנו אותי לבדיקה זו לאחר כאבים באשך ימין למטה (לפעמים זו יותר תחושה של משהו מציק).
שני דברים שלא הבנתי בבדיקה הם:
1. האפידידימוס מימין ומשמאל הודגם תקין, פרט למבנים ציסטיים קטנים בראשי האפידידימיס ד-צידי...
2. לציין בקוטב תחתון של שק האשכים משמאל הודגם ממצא אקוגני עם צל אקוסטי מאחוריו, בגודל כ-5 מ"מ - מתאים לאבן אינטרסקרוטלי.
עכשיו בסיכום רשום: ללא ממצא מיוחד...
אני נוסע כעת לתקופה של מספר חודשים לעבודה בחו"ל והאורולוג שלי אמר לי שאין לי שום בעיה ואני יכול לנסוע. זאת למרות שהתחושה המוזרה קיימת לי עדיין. האם הממצאים הללו נחשבים ל-"ללא ממצא מיוחד"?
התשובה שקיבלתי הינה שלפעמים לא יודעים מהו מקור הכאבים/תחושות ואין הרבה מה לעשות וזה יעבור לבד.
עכשיו... אני רציתי אם אפשר לדעת מה בדיוק אומר המושג "אבן אינטרסקרוטלי" והאם זהו משהו מסוכן?
בנוסף האם אין משהו שניתן לעשות במקרה שכזה מלבד לחכות שזה יעבור... (זה כבר נמשך כחודש וחצי עד חודשיים)...
האם אין טיפול תרופתי למצב שכזה...?
המון תודה מראש,
קובי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום קובי
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי07/11/2009הימצאות מבנים ציסטיים קטנים באפידידימיס אכן נחשבים כ"ללא ממצא מיוחד".
לגבי תיאור של ממצא בקוטב תחתון של שק האשכים משמאל( אקוגני עם צל אקוסטי מאחוריו, בגודל כ-5 מ"מ ) - עד כמה שאני הבנתי הממצא לא קשור לאשכים עצמם, ונמצא בדופן של שק האשכים-כדאי לשאול את אורולוג המטפל שלך האם הוא ממשש את זה? התייחסות שלו לממצא? טראומות קודמות של שק האשכים? תיאור "אבן" לא לגמרי מתאים לתיאור של הממצא, מדובר פה בהסתיידות ברקמות הרכות.
התשובה שקיבלת, ש"לפעמים לא יודעים מה הוא המקור לכאבים או מיחושים" היא נכונה.
בכל מקרה, אתה יכול לשואל את אורולוג שלך את שאלות הנוספות. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ושאלה...
קובי11/11/2009ד"ר אלכס קונסטנטינובסקי שלום,
בהמשך להצעתך אני אפנה את השאלות הללו לאורולוג המטפל בי.
אך ברצוני לדעת את חוות דעתך לגבי הימצאותי בינתיים בברצלונה לצורך עבודה עד לתחילת חודש פברואר... האם דבר כזה עלול להיות מסוכן במשך הזמן שאני כאן או שזה סובל דיחוי...
כפי שאמר האורולוג שלי - שאני יכול לנסוע ובמידה וכשאני אחזור עדיין יציק לי המצב שאני אחזור אליו להמשך בדיקה/טיפול - הגיוני?
ושוב המון תודה,
אתם עוזרים יותר משאתם יכולים לדמיין
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקובי ערב טוב
ד''ר גאזי פארס12/11/2009הממצאים שתארת ב-US הם ממצאים שפירים ולא מדאיגים.
אם האורולוג שלך בדק אותך ואמר לך לחזור אליו רק אם יופיעו כאבים סימן שאין לך מה לחשוש ,זה מחזק את תוצאת ה-US .
נסיעה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון המון תודה !!!
קובי28/11/2009ושוב המון תודה יותר ממה שמילים יכולות לתאר... :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

