חוות דעתכם לבדיקת אשכים כולל דופלר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוות דעתכם לבדיקת אשכים כולל דופלר
    קובי
    07/11/2009

    שלום,

    אני בן 27 והפנו אותי לבדיקה זו לאחר כאבים באשך ימין למטה (לפעמים זו יותר תחושה של משהו מציק).

    שני דברים שלא הבנתי בבדיקה הם:

    1. האפידידימוס מימין ומשמאל הודגם תקין, פרט למבנים ציסטיים קטנים בראשי האפידידימיס ד-צידי...

    2. לציין בקוטב תחתון של שק האשכים משמאל הודגם ממצא אקוגני עם צל אקוסטי מאחוריו, בגודל כ-5 מ"מ - מתאים לאבן אינטרסקרוטלי.

    עכשיו בסיכום רשום: ללא ממצא מיוחד...

    אני נוסע כעת לתקופה של מספר חודשים לעבודה בחו"ל והאורולוג שלי אמר לי שאין לי שום בעיה ואני יכול לנסוע. זאת למרות שהתחושה המוזרה קיימת לי עדיין. האם הממצאים הללו נחשבים ל-"ללא ממצא מיוחד"?

    התשובה שקיבלתי הינה שלפעמים לא יודעים מהו מקור הכאבים/תחושות ואין הרבה מה לעשות וזה יעבור לבד.

    עכשיו... אני רציתי אם אפשר לדעת מה בדיוק אומר המושג "אבן אינטרסקרוטלי" והאם זהו משהו מסוכן?
    בנוסף האם אין משהו שניתן לעשות במקרה שכזה מלבד לחכות שזה יעבור... (זה כבר נמשך כחודש וחצי עד חודשיים)...
    האם אין טיפול תרופתי למצב שכזה...?

    המון תודה מראש,
    קובי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קובי

    ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי
    07/11/2009

    הימצאות מבנים ציסטיים קטנים באפידידימיס אכן נחשבים כ"ללא ממצא מיוחד".
    לגבי תיאור של ממצא בקוטב תחתון של שק האשכים משמאל( אקוגני עם צל אקוסטי מאחוריו, בגודל כ-5 מ"מ ) - עד כמה שאני הבנתי הממצא לא קשור לאשכים עצמם, ונמצא בדופן של שק האשכים-כדאי לשאול את אורולוג המטפל שלך האם הוא ממשש את זה? התייחסות שלו לממצא? טראומות קודמות של שק האשכים? תיאור "אבן" לא לגמרי מתאים לתיאור של הממצא, מדובר פה בהסתיידות ברקמות הרכות.
    התשובה שקיבלת, ש"לפעמים לא יודעים מה הוא המקור לכאבים או מיחושים" היא נכונה.
    בכל מקרה, אתה יכול לשואל את אורולוג שלך את שאלות הנוספות. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ושאלה...

    קובי
    11/11/2009

    ד"ר אלכס קונסטנטינובסקי שלום,

    בהמשך להצעתך אני אפנה את השאלות הללו לאורולוג המטפל בי.

    אך ברצוני לדעת את חוות דעתך לגבי הימצאותי בינתיים בברצלונה לצורך עבודה עד לתחילת חודש פברואר... האם דבר כזה עלול להיות מסוכן במשך הזמן שאני כאן או שזה סובל דיחוי...
    כפי שאמר האורולוג שלי - שאני יכול לנסוע ובמידה וכשאני אחזור עדיין יציק לי המצב שאני אחזור אליו להמשך בדיקה/טיפול - הגיוני?

    ושוב המון תודה,
    אתם עוזרים יותר משאתם יכולים לדמיין
    :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובי ערב טוב

    ד''ר גאזי פארס
    12/11/2009

    הממצאים שתארת ב-US הם ממצאים שפירים ולא מדאיגים.
    אם האורולוג שלך בדק אותך ואמר לך לחזור אליו רק אם יופיעו כאבים סימן שאין לך מה לחשוש ,זה מחזק את תוצאת ה-US .
    נסיעה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון המון תודה !!!

    קובי
    28/11/2009

    ושוב המון תודה יותר ממה שמילים יכולות לתאר... :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו