תוצאות דופלר אשכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות דופלר אשכים
    מיכל
    08/11/2009

    שלום רב,
    בני בן 13 שנים.
    לפני כשנה וחצי הוא עבר ניתוח וריקוצלה.
    נשלח לאולטראסאונד אשכים בעקבות חשד לנוזל בשק האשכים.
    תוצאות:
    1. אשך ימין - נפח 7.75 סיסי. נוזל בכמות קטנה עד בינונית, צלול מסביב לאשך. הודגמו ורידים ספרמטיים מסביב לאשך המתרחבים בזמן הולסלבה עד 0.45 ס"מ.
    ראש אפידידימוס: 1.0*1.13 ס"מ. קרוב לראש אפידידמוס הודגם תוספתן של האשך בגודל 0.30 ס"מ.
    2. אשך שמאל - נפח 9.01 סיסי. הודגם נוזל בכמות מינימלית, צלול. השאר - תקין.
    ראש אפידידמוס: 0.66*0.69 ס"מ. מרקם אחיד.
    לסיכום:
    1. הידרוצלה קטן עד בינוני משמאל.
    2. היפוך הזרימה בורידים ספרמטיים משמאל כמתואר.
    אבקש את דעתכם:
    1.האם הילד יצטרך ניתוח נוסף לתיקון ההידרוצלה???
    2. האם יש משמעות לורידים ספרמטיים שמתרחבים מבחינת פריון בעתיד?
    3. האם יש משמעות לתוספתן של האשך?

    בתודה מראש,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות דופלר אשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכל

    פרופ' אבי שטיין
    09/11/2009

    שלום מיכל

    ההידרוצלה משמאל הוא שכיח לאחר ניתוח הוריקוצלה שעבר. אין צורך להתייחס לכך אם אין כאבים או אי נוחות. לתוספתן של האשך אין משמעות. לגבי פריון בעתיד אין לדעתי מה לדאוג. כשזה יהיה רלבנטי אולי יש מקום לבצע בדיקת זרע

    שלך

    פרופ' שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו