עזרתכם בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרתכם בבקשה
    מאיה
    19/11/2009

    לפני חודש ביצעתי בדיקת זרע שאמרו לי שאני צריכה לעבור הפרייה icsi.

    הרופא פוריות אישר זאת ושלח אותי לבדיקה חוזרת ואני מצרפת אותה.

    זאת הבדיקה שלפני חודש

    רוצה לציין שהבאנו את הבדיקה אחרי שעה ועשרה והם אמרו לי שזה בסדר.

    נפח 1.5 חומציות 7.7 מספר תאי זרע בזרימה 4.3

    סה"כ תאי זרע בזרימה 6.4

    viabiliti - 43

    dormant - 8 תאי זרע נעים 35 תנועה קוית 58 תנועה מקומית 0 מהירות ממוצעת 19.9

    מבנה התאים

    normal forms 2

    head delecls 86

    oval 10

    flongated 48

    amorphous 28

    mead peace defects 14

    tail defects 8

    cytoplasmic droplet 4

    וזאת הבדיקה החדשה

    volume-1.5 ph 8.1 concentration 24 total count 36 viability 31 dormant 2

    motility 29 prog mot 67 normal forms 6 head defects 92



    מה אתה אומר?מה עושים ממוצע בי שתי הבדיקות?האם הבדיקה האחרונה מעידה על התחלת הזרעות ולא הפרייה כמו שקבעו לי?
    האם בהשבחה רואים שוב את הזרעהדפסת ההודעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרתכם בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מאי

    ד''ר גאזי פארס
    19/11/2009

    בדיקת הזרע השניה מראה שיפור לעומת הבדיקה הראשונה.
    אני ממליץ לכם לפנות חזרה למרפאת פוריות עם התוצאה החדשה ושם יחליטו .
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו