אנטיביוטיקה ofloxacin

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנטיביוטיקה ofloxacin
    שי
    30/11/2009

    שלום רב!

    אני בן 56 מזה כשנתיים תכיפות במתן שתן וערמונית מעט מוגדלת פלוס נוקשות מסוימת בצד.
    בבדיקת psa מלפני שלושה שבועות עליה מ1.55 ל2.55 (בתוך שנה) וגם עליה בpsa החופשי.
    האורולוג שוקל לשלוח אותי לבדיקת אולטרא סאונד טרנס רקטאלית אבל לא לפני שאקח אנטיביוטיקה ofloxacin במינון של 400 מ"ג ליום למשך 15 יום.כדי לשלול דלקות בערמונית או בשתן ולאחר מכן לבדוק שוב את ה psa הרגיל והחופשי.
    ברשותכם רציתי לשאול קראתי שאם יש דלקת בגידים אסור לקחת את התרופה (כנראה שיש לי דלקת בגיד כף היד כרגע)
    ועוד דבר אני לוקח את ה ofoxacin זה היום החמישי האם לקחת עד הסוף או אולי ניתן להפסיק גם לאחר היום ה10 ואז לעבור את בדיקת ה psa. לא היתי רוצה להפסיק את האנטיביוטיקה לגמרי כי אני מודאג מערכי ה psa החדשים ואני מעונין לעבור בהקדם בדיקה חוזרת.

    בתודה מראש
    שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנטיביוטיקה ofloxacin

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    02/12/2009

    לשאלתך אין תשובת ספר. אני מסכים עם אורולוג שלך מבחינת הטיפול. לגבי משך טיפול אנטיביוטי - מבחינת היעלית כן יש הבדל בין 10 ימים לשבועיים ומבחינת הסיבוחים לא כל כך. לכן ממליץ להשלים את שבועיים של טיפול ואז לחזור לבדיקות PSA.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו