כריתה חלקית של הערמונית-ניתוח סגור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כריתה חלקית של הערמונית-ניתוח סגור
    יוסף
    21/12/2009

    אני מועמד לניתוח כריתה חלקית של הערמונית ( ניתוח סגור ) במחלקה אורולוגית בכרמל וברשותכם יש לי כמה שאלות :

    1. מהו משך האשפוז הממוצע ?

    2. האם המנותח משתחרר לאחר גמילה מקטטר ?

    3. במקרה והעניינים מסתבכים ( דימום, חום , חסימה במתן שתן ) לאחר השחרור מהמחלקה - לאן פונים ?


    אודה על תשובתכם והכנסת מידע נוסף להפגת חרדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסף שלום,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    21/12/2009

    TURP שהן ראשי התיבות של Trans-Urethral Resection of the Prostate נחשב לניתוח הנפוץ ביותר בעולם לטיפול בהגדלת הערמונית השפירה והתופעות הקשורות בה (זרם מוחלש, קימה בלילה שארית שתן מוגברת ועוד'...).בארה"ב מתבצעים כ450,000 ניתוחים כאלו בשנה ובישראל ואף במחלקתנו הוא נחשב לניתוח מהנפוצים יותר ( מספר מקרים בשבוע) . מדובר בניתוח בגישה אנדוסקופית , ללא חתך בעור , דרך השופכה , ושבו כורתים " מבפנים " את הערמונית "כלפי חוץ" ולמעשה מייצרים תעלת שופכה חדשה ורחבה.
    לאחר הניתוח מקובל להשאיר קטטר ל-3 ימים . החולה משתחרר לביתו ביום ה- 3 לאחר הניתוח לאחר הסרת הקטטר .בכל מקרה של בעיה או ספק אפילו החולים מודרכים לצלצל לטלפונים של המחלקה (שכתובים במכתב השחרור) ולהתייעץ עם אחות או רופא תורן .

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו