מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצירת שתן כרונית וקטטריזציה עצמיתירון08/01/2010
אני בן 64 , סובל מעצירת שתן כרונית . מבצע צינתור עצמי לסירוגין מספר פעמים ביממה ללא סיבוכים כ - 9 חודשים .
ב- 2 בדיקות אורודינמיות לא ניצפו התכוציות בשלפוחית. מצב שהוגדר כ - Hypotonic Bladder
לאחרונה בבדיקת אורודינמית ההתכוציות תקינות אבל לא נותן שתן עקב ערמונית חוסמת.
בבדיקה ציסטוסקופיה התגלה שאונות הערמונית מצרות את הגהור. ובנוסף טרבקולציות גסות בשלפוחית השתן.
הוצע לי לבצע ניתוח TURP .
האם יש סיכוי לשקם את השלפוחית ולהתרוקן בצורה ספונטנית ..
מה דעת הפורום ??
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב ירון
ד''ר גאזי פארס08/01/2010הכל תלוי בשריר כיס השתן. אם לשריר יש את היכולת להתכווץ בכדי להוציא את השתן אז מומלץ לעשות ניתוח. אם מדובר בשלפוחית היפוטונית אז לא מומלץ ניתוח היות והניתוח לא יעזור.
יש לך שתי בדיקות אורודינמיקה נוגדות באחת אין התכווצות ובשניה יש . הממצאים בציסטוסקופיה מצביעים על שלפוחית שנלחמת נגד חסימה (ערמונית מוגדלת) .
אם באורודינמיקה ישנה עידות ברורה לפעילות שריר השלפוחית אז אני ממליץ על הניתוח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך לד"ר גאזי פארס
ירון08/01/2010האם ניתן לפני הניתוח לבדוק את פעולת השלפוחית ע"י הכנסת צינורית סטנד ביציאה מהשלפוחית על מנת לבטל את חסימת הערמונית . אם נותנים שתן זה מראה על פעולה תקינה של השלפוחית ואפשר לגשת לניתוח TURP , אם לא נותנים שתן זה מראה על שלפוחית לא עובדת ואז על פי דבריך אין טעם בניתוח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערב טוב
ד''ר גאזי פארס08/01/2010מה שאתה מתאר הוא דבר הגיוני , אך ברוב המקרים זה כרוך בסיבוכים ואיננו מצליח גם באנשים עם תפקוד תקין ידוע של כיס השתן. אגב הכנסת סטנט לשופכה הפרוסטטית הוא פתרון ידוע בחולים עם ערמונית מוגדלת שלא יכולים לעבור ניתוח בהרדמה כללית או איזורית בשל מחלות נלוות .אחוזי ההצלחה של פעולה זו נמוכים.
הבדיקה הטובה ביותר להערכת תפקוד שריר השלפוחית היא האורודינמיקה.
אם עדיין יש ספיקות לגבי תוצאות האורודינמיקה שעשית תחזור על הבדיקת , אם שריר השלפוחית מתפקד אז תעשה ניתוח TURP ,זה עדיף על כל הנסיונות האחרים המיותרים שלא נגיע איתם לשום מקום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

