בדיקת שתן .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת שתן .
    רונן
    01/02/2010

    שלום רב!
    אני בן 23 , חליתי בוירוס לפני שבועיים: שלשולים והקאות מרובות.נסעתי למיון באותו היום -הייתה לי התייבשות. ערכו לי מס' בדיקות:
    ובבדיקת השתן גילו שיש בשתן חלבון, אצטון ואריתרוציטים 2+.
    10 ימים-לאחר הוירוס עשיתי בדיקת שתן חוזרת-ההרגשה הכללית טובה ואין שום סימנים לדלקת בשתן או כאבים כלשהם.
    בבדיקת השתן נמצאו רק אריתרוציטים 10.(ללא חלבון ואצטון)
    אני מאוד מודאג מהתוצאות.
    אני מעוניין לדעת ממה זה יכול לנבוע? ומה עליי לעשות בנידון.
    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת שתן .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונן שלום,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    01/02/2010

    הופעת כדוריות דםאדומות בשתן איננה בהכרח עדות ל" משהו נוראי" ולעיתים אפילו יכולה להיות תולדה של פעילות ספורטיבית מאומצת.
    אין להסיק מן הנאמר לעיל שיש להקלראש בממצא הזה ואולם במקרה שאתה מתאר ( ארוע של מחלה ויראלית) הדבר בהחלט צפוי ולא חריג ולפיכך גם לא צריך להדאיג.
    אני ממליץ לך לחזור על בדיקת השתן לכללית בעוד 4 שבועות נוספים ובמידה והיא שוב לא תקינה - לפנות לאורולוג להמשך ברור מתאים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו