שאלה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה.
    אריאלה
    07/02/2010

    החבר של הבת שלי מזה חודשים נבדק אצל אורולוג עקב מתן שתן בתכיפות. בדיקת שתן העלתה תוצאה של אורואפלסמה.קיבל טיפול של 10 ימים באוגמנטין.
    מספר שאלות
    1.בתי מקימת יחסי אישות עימו.מחר תלך לבדיקת שתן. מה הסיכויים להידבקות ומה הטיפול.
    . בתי בת 25 ולוקחת דקסהמטזון עקב ציסטה שהיתה לה בשחלה בהיותו בשירות צבאי.
    האם יש איזה קשר לכך ולטיפול שאולי תצטרךץ
    3.קראתי שהטיפול באורואפלסמה הינו בדקסלין ולא אוגמנטית שזו אנטיביטיקה כללית.מה הדבר אומר.
    4.האם אחרי טיפול נפטרים מכך לתמיד או יש צורך במעקב או כל דבר אחר.
    אשמח למידע מכם.תודה מראש.אריאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    10/02/2010

    זה נכון שטיפול באוראופלסמה הוא דוקסילין ולא אוגמנטין. בד"כ הטיפול יעיל ונפתרים מהחיידק. אך קיימת אפשרות להדבקות חוזרת. אין קשר בין ציסטה שחלתי וטיפול בדקסמטזון וטיפול באוראופלסמה. כשמקימים יחסי מין ללא קונדום סיכון להדבקות גובה.
    בס"כ החיידק לא גורם לנזק משמעותי וברוב המקרים נדבקים לא מרגישים שום שינוי או בעיה בכלל. למרות זאת כי מדובר באישה צעירה אשר תרצה להרות רצוי להבדק ולטפל בחיידק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו