ארטרוטק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארטרוטק
    פוצי
    01/03/2010

    שלום
    אני שואל לגבי אבי בן 83 ,סובל משחיקת סחוס ולא יורד מהבית בשל כך.
    הרופאה הגריאטרית ניסתה כדור "ארטרוטק" 75 מ"ג ,אבל עקב קריאטינין 2 חוששת מהמשך הטיפול ,גם לאחר הפסקת הטיפול נשאר הקריאטיניןגבוה 1.9 .
    היא הסבירה לי שה"אררוטק" עלול להחריף את אי ספיקת הכליות !!!
    זה עזר לו נגד הכאבים מאוד !!!!!!!
    האם זה כל כך קריטי ???
    מה דעתך ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארטרוטק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפוצי שלום,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    01/03/2010

    אם התרופה הנדונה שייכת למשפחת ה- NSAID אזי אחת מהתוויות הנגד לשימוש בה יהיה חולה עם אי ספיקה כלייתית , כדוגמת זו של אביך. הבעיה שאת מתארת היא לצערי מוכרת וידועה. קיימות תרופות אחרות שאינן גורמות לסיכון זה אולם יעילותן פחותה לעיתים קרובות.
    מומלץ להתייעץ בנושא זה עם הנפרולוג\ אורטופד, במקרים קשים ניתן פנות למרפאות כאב
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ו...........

    פוצי
    01/03/2010

    נכון אנחנו בבעיה ..........

    התרופה ארטרוטק היא בעצם "וולטרן" עם הגנה לקיבה !!!!!!!!!!!!!!!

    מיסופרוסטול הוא חומר דמוי פרוסטגלנדין E1 ,המפחית את כמות החומצה המופרשת בקיבה.

    דיקלופנאק הינה תרופה נוגדת דלקת שאינה סטרואידית, אשר נכנסה לשימוש ב- 1976.


    באמת היה שיפור ניכר עם תרופה זו לעומת לא מעט שניסה ........

    העיניין אם לא שווה להקל בכאב על "חשבון" נזק עתידי לכליה

    זה יותר כמחשבה מאשר שאלה .............

    תודה בכל מקרה- ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו