כאבים -

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים -
    דוד
    08/03/2010

    שלום,
    יש לי כאבים -
    מקום הכאב - כ- 5 ס"מ מעל האשך הימני - מדי פעם גם יותר לכיון הטבור.
    הכאב הוא במקום מוגדר בגודל של כ-3 ס"מ אם אפשר בכלל להגדיר כזו הגדרה
    משך הכאב - כ - 3 שניות - הכאב מגיע בעוצמה ונעלם.
    לא הפריע למהלך התקין של השינה
    עוצמת הכאב בסולם של 1 עד 5 הוא 1 - מזכיר קצת דקירה של מחט
    תדירות הכאב לא קבועה - עד 2 פעמים בשעה, לפעמים הרבה פחות לפעמים יותר.
    הכאב לא מפריע לפעילות השוטפת במהלך היום ואני שוכח ממנו (עד שהוא מזכיר לי שהוא קיים) - אבל שוב ברמה של מטריד - לא יותר.

    אני מבולבל ונבוך - מה לעשות ?

    תודה

    דוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים -

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדוד שלום,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    08/03/2010

    אנא פנה לכירורג או לאורולוג לצורך בדיקה.
    מקור הכאב יכול להיות בטני /מפשעתי או ממקור האשך .
    יתכן ומדובר בבקע או בבעיה של דרכי העיכול.
    יש לשקול ביצוע אולטראסאונד של הבטן התחתונה/ אשכים/ מפשעות.
    כך או אחרת הכל מתחיל מבדיקת הרופא......
    ולמען הזהירות - באם מדובר בכאב חזק שאינו חולף לאחר מספר שניות \דקות אלא מתמיד וממוקם באשך , יש לשלול תסביב האשך בדחיפות .
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו