כליות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כליות
    שרית
    04/04/2010

    שלום לכם אני בת 26 לפני כמה ימים השתחררתי מאשפוז בתל השומר כי כמעט שנה אני סובלת מכאבי בטן תחתונה עשו לי סיטי וגילו לי שהכליה שלי מורחבת ומלאה בנוזלים אמרו לי שהיא חסומה באופן כרוני והרופא האורולוג אמר לי שצריך לעשות לי ניקוז אני ממש מפחדת אני לא יודעת מזה הניקוז הזה אם זה בהרדמה או לא ואם אני צריכה להיות באישפוז בגלל זה הרופא אמר לי שעם אני לא יעשה את הניקוז אני ישאר בלי כליה בבקשה תספרו לי הכול על זה כי אני ממש מפחדת תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    06/04/2010

    הרחבת מערכת מאספת של כליה מרמזת איזושהי חסימה למעבר שתן מכליה לשלפוחית. חסימה ממושכת פוגעת בתפקוד הכליה ויכולה לגרום לנקז בלתי הפיך. ניקוז הכליה אמור לתת לכליה הזדמנות להתאושש אך לפעמים זה לא קורא כי בעיה מאובחנת מאוחר מידי.
    ישנם 2 גישות לניקוז כליות - העברת צינורית פלסטיק - תומך שופכני- דקיקה דרך דרכי השתן ומיקומה בין כליה לשלפוחית ובגישה שניה דוקרים את הכליה ישירות דרך עור המותן ומשאירים נקז חיצוני וכעבור 6 שב' עושים בדיקת מיפוי אשר תגיד האם הכליה מתפקדת או לא.
    במקרה שלך לדעתי גישה ראשונה מועדפת אך זה דורש הרדמה כללית קצרה וגם אישפוז כ-24 שעות. בס"הכ פעולה זאת פשותה קצרה עם החלמה מהירה וכלה וזה שהכי חשוב מאפשרת התאוששות הכליה ונותנת אפשרות לקבל החלטה נכונה לגבי המשך הטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו