ניתוח עידוי הערמונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח עידוי הערמונית
    ענת
    08/04/2010

    אבי סובל כחודש וחצי לאחר הניתוח מעצירות שתן חוזרות כל פעם מגיע למיון ושמים לו קטטר
    הרופא שניתח אותו אמר לו לעשות אמבטיות חמות שלעיתים מטיבות ולאחר מכן שוב נהיה חמור והוא מגיע למיון לפני שבועיים הרופא שניתח אותו עשה לו שטיפה שעזרה לשבוע ואח"כ שוב פעם עצירות שתן ופתאום הטבה ושוב עצירה ושוב הטבה עד שאין ברירה ומגיע למיון. הרופא הציע לעשות הרחבה לצינורית ואם לא יעזור להכנס שוב ולראות מימה נובעת הבעיה.
    איך ניתן להפסיק את המעגל הנורא שאבי נכנס אליו בד"כ אדם בריא מאוד וספורטיבי מצבו הנפשי מדרדר עקב כך כיוון שלא הובהרו לו מספיק הסיכונים לניתוח הוא היה בטוח שיצא מהניתוח אדם חדש שלא קם יותר בלילה להטיל שתן, ופתאום חייו הפכו לסיוט מתמשך.
    אנחנו במשפחה חסרי אונים לגבי המשך הטיפול האם לנסות את מה שהציע הרופא?
    מה הסיכונים לגבי חדירה נוספת? והאם המצב יכול להיות בלתי הפיך שלא ניתן לתיקון
    אני מקוה שתוכלו לתת לנו איזו תקוה שניתן לצאת מהמצב אליו אבא נכנס

    אודה לכם מאוד
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח עידוי הערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענת שלום רב

    ד''ר גאזי פארס
    08/04/2010

    בעקבות ניתוח אידוי ערמונית יש בצקת באזור הניתוח שאמורה לחלוף תוך מספר שבועות במשך תקופה זו יתכנו תלונות קשות והפרעות בהשתנה והטיפול בהן הוא בעזרת תרופות וטיפול תומך ולעיתים הרחבות . בדרך כלל התלונות צריכות לחלוף תוך 3 חודשים .
    מה שחשוב הוא לשלול זיהום בשתן , לבצע US לדרכי שתן לשלול הפרעה בהתרוקנות.
    אם אחרי 3 חודשים התלונות לא חולפות אז צריך לבצע הערכה מחודשת ע"י ציסטוסקופיה ואורודינמיקה.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו