מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרופות יתר לחץ דם ותפקיד מינישמעון09/04/2010
שלום רב
בחור בן 29 סובל מאי ספיקת כליות כרונית עם כליה בודדת (על רקע רפלקס )מקבל כדורי לחץ דם אנלדקס 5מג ו אמלדובין 5מיג
1-את הכדור השני (אמלדובין)מפריע על התפקיד המיני גורם לבעית זיקפה
2-לפני שהתחלתי לקקבל את הכדור השני הייתי סובל מהקאות או שלשולים בעת יחסי המין
וזה תלוי לפנטזיות המיניות (גודל בפנטזיות מיניות -סיכוי גדול להקיא) אין לי מאמץ לעשות יחסי מין
אותה הרגשה לבן אדם שעושה מאמץ גדול בתרגילי ספורט ובסןף הוא נפגע בבחילות וכאבי בטן
תוצאות בדיקת הורמונים
r esult tsh 0.85 low0.40 high 4.20
lh 8.7 low 1.60 high 7.80
fsh 4.9 low 0.70 high 11.10
prolactin 146.0 low 45.00 high 375.00
testosterone-total 11.5 low 8.40 high 28.8
אשמח לקבל תשובות לשתי הבעיות
ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשמעון
ד''ר אלכס קונסטנטינובסקי10/04/2010שלום שמעון
אי ספיקת כליות מפני עצמה היא גורם משמעותי לפגיעה בתפקוד המיני.בנוסף הטיפול התרופתי הניתן לצורך הורדת לחץ דם גבוה לפעמים יכול לגרום להחמרה באין אונות או/ו לרידה בליבידו. אצל מטופל הסובל מיתר ל"ד, הנוטל תרופות ומתלונן על חוסר זקפה או זקפה חלשה, קשה לדעת האם אין האונות נובעת מהתרופות שאתא נוטל, או כתוצאה מיתר ל"ד עצמו. קבוצה של תרופות חוסמי ביתא (נורמיטן, דרלין) גורמת לפגיעה קבועה בתפקוד המיני. קבוצת התרופות המשתנות (טיאזיד, אלדוספירון) פוגעת בצורה משמעותית בתפקוד המיני. בקבוצת תרופות של בולמי סידן (אמלודיפין, קפטופריל, אנלדקס) נמצאה השפעה שלילית על התפקוד המיני. לעיתים, שילוב של תרופות מקבוצות שונות מחמיר אף הוא את דרגת אין אונות. לעיתים, צריך הרופא המטפל לשקול שינוי בטיפול התרופתי של יתר ל"ד. במקרה שלא ניתן לשנות את הטיפול התרופתי,יש לתת טיפול באין אונות ללא כל קשר לטיפול ביתר לחץ דם. הטיפולים השכיחים ביותר:
1. טיפול תרופתי: ויאגרה, סיאליס ולויטרה. 2. טיפול הזרקתי: הזרקות עצמיות לגוף הספוגי (חלל מחילתי) באיבר הזריקות ניתנות לפני המגע המיני בהתאם להוראות הרופא. הנושא של ההקאות בעת גירוי מיני ככל הנראה המופיעה על רקע פסיכולוגי-תצטרך לדון את הנושא עם הסקסולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

