מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השתנה תכופהשי12/04/2010
היי, אני בחור כבן 20 ויותר משנתיים סובל מבעיה של השתנה תכופה. נטלתי OFLODEX כאבחנה ראשונית של פרוסטטיטיס והבעיה אינה השתפרה בהרבה. לאחר הפסקה מסוימת נטלתי NOVITROPAN ומשזה לא עזר נטלתי תרופה בשם SPASMEX ומשזה לא עזר ,נכון לעכשיו אני נוטל תרופה בשם PROMNIX. וגם לא חש שיפור בהרבה (האורולוג שאצלו אני מטופל מאבחן זאת כשלפוחית שתן בצורת אגס ולא בצורת תפוח וששרירי השלפוחית קשים מדי). הבעיה הזאת מציקה לי נורא ופוגעת נורא באיכות החיים שלי, אני נוטה לסבול ממנה בעיקר במזג אוויר קר ותכיפות מתן השתן מגיעה לרבע שעה בערך יש לציין שעשיתי בדיקת אורודנימיקה פעמיים ולפי התוצאות הזרימה תקינה. הבעיה העיקרית שלי שאיני מצליח להגיע להתרוקנות בפעם אחת .אני אשמח אולי לאיזושהי הבחנה/ייעוץ ראשוני בנוגע לבעיה שלי. אולי זאת בעיה נוירולוגית כלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשי שלום,
ד''ר מיכאל (מיקי) כהן12/04/2010PROMNIX ודו' הן תרופות שנועדו לרוב לטיפול בחסימת מוצא השלפוחית על רקע הגדלת ערמונית וזהו לא המצב המאפיין אנשים בגילך (~20) - לפיכך לא מפתיע הוא שאינך מגיב לטיפול זה.
כעיקרון בסיכומה של הבדיקה האורודינאמית שביצעת ( פעמיים) אמור היה המאבחן לתת איפיון של סיבת התסמינים והאם הבעיה היא בעית אגירה ( "שלפוחית עצבנית" >>> טיפול בתרופות אנטיכולינרגיות כדוגמת ספזמקס , נוביטרופן, וזיקר, דטרוזיטול וכו) או בעיה חסימתית ( ערמונית מוגדלת, הייצרות וכו') . אנא פנה לאורולוג שתחום התמקצעותו הינו אורו-נוירולוגיה ( בעיות בתפקוד שלפוחית השתן) עם הבדיקות שביצעת והוא יוכל להמליץ לך על המשך ברור ( נוירולוגי או אחר) ו\או טיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשתנה תכופה
יאיר23/06/2010הייתי במצב הנ"ל לאורך תקופה ארוכה
וכמה דקות לפני שתליתי את עצמי, נחלצתי בעזרת סו ג"וק
לפרטים:יאיר 046937844* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

