כאבים נוראיים בשלפוחית השתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים נוראיים בשלפוחית השתן
    חגית
    26/04/2010

    שלום רב, אני בת 30 אחרי לידה אחת בניתוח קיסרי לפני 4 שנים. לפני כשנה החלו להופיע אצלי כאבים נוראים בבטן התחתונה ודלקות חוזרות בשתן(בשתן ליקוציטים+חלבון+דם) תרבית תמיד יוצאת שלילית, טופלתי בסוגי אנטיביוטיקה שונים שעזרו זמנית, והדלקת חוזרת חודש אחר חודש, מלווה בכאבים עזים שדומים לכאבי מחזור.לאחר בירור מקיף אצל רופא נשים שכלל את כל הבדיקות הגניקולוגיות האפשריות, נשללה בעייה גניקולוגית, והרופאת משפחה הפנתה אותי לאורולוג, יש לי תור ל9-5 ובינתיים הכאבים שוב חזרו, אתמול עשיתי שוב בדיקת שתן והפעם השתן יצא תקין חוץ משרידי דם בשתן. יש לציין כי פעמיים ביצעתי אולטרסאנד דרכי שתן והוא יצא תקין. שאלתי היא: מדוע הכאבים אם אין דלקת והשתן תקין? האים זה יכול להיות אבנים בדרכי השתן? ואם כן אז מדוע לא רואים את זה באולטרסאנד?להזכיר שהכאבים באים והולכים חודש אחר חודש במשך שנה. סליחה שזה ארוך אבל אני פשוט מאוד חרדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחגית שלום,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    26/04/2010

    מה שאת מתארת מחייב המשך ברור אורולוגי :
    1) ביצוע בדיקת שתן לציטולוגיה ( X 3 ) לשלילת תאים פתולוגיים.
    2) ביצוע של ציסטוסקופיה ( הסתכלות לחלל השלפוחית).
    3) חשוב לנסות לשלול קשר לקיום יחסי מין .
    4) קיימים מקרים בהם ( ולאחר שנשללו כל האפשרויות האחרות) נותרים עם אבחנה של :
    CPP( Chronic pelvic pain, IC( interstitial cystitis) - מצב כרוני לא פשוט לטיפול, מקווה שלא כך הוא המצב אצלך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו