נמק חריף של תעלות השתל + Lymphocel

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמק חריף של תעלות השתל + Lymphocel
    מושתל חדש
    11/05/2010

    לרופאים שלום,

    מאחר שלא מצאתי ברשת פורום העוסק בצד הכירורגי של השתלות כליה, אני פונה אליכם, בתקוה שתוכלו לעזור.
    לפני שבועיים עברתי השתלת כליה מתורם נפטר בחו"ל.
    תודה לאל, אני מרגיש טוב, הכליה מתפקדת היטב, נותנת שתן והקראטינין בתחום הנורמה.

    בתרגום לעברית של דו"ח הניתוח הופיעו המושגים הבאים והייתי רוצה לדעת את משמעותן:

    1) "נמק חריף של תעלות השתל" (איזכור אחד בלבד, ללא כל התייחסות נוספת).
    2) "לימפוסל (Lymphocele) ללא משמעות אורודינאמית" שהודגם בבדיקת סונר של השתל.
    3) "בתקופה בתר ניתוחית המוקדמת הופיעה פקקת של אנאסטומוזיס על רקע נורמוקואגולציה".

    מבחינה קלינית אני מרגיש טוב, כאמור, מלבד נפיחות והרגשת לחץ באזור הערווה (שיפולי בטן תחתונה נמוך יותר מאיזור הניתוח.).

    אודה לכם מאד אם תוכלו להאיר את עיניי בנוגע למשמעות המושגים שהזכרתי והאם אותו לחץ עשוי להיות קשור לאחת מהן או להדאיג באופן כללי.

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    11/05/2010

    אני מניח שאתה נמצא במעקב נפרולוגי מלפני הניתוח והניתוח לא מבטל את המשך המעקב ורצוי שתפנה את השאלות לנפרולוג שלך כי הן קשורות לשאלה של דחית השתל והוא ידריך אותך על איזו סימנים לשים לב . בארץ אורולוגים לא כל כך מבצעים השתלות ולכן ידע יותר טאורטי ולא פרקטי ולכן אני חושב לא נכון להתחיל להסביר דברים ידועים מסיפרות בלבד. תלוי באיזור מגורך ישנם מחלקות שמרכזות תחום השתלות ורצוי שתהיה במעקב של מחלקה כזאת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו